Råa kycklingvingar
Det har vi testat ikväll.
Lilla Tyr äter ju kött, så han måste ju fortsätta med det tycker jag, men då måste ju även de andra testa.
Så ikväll inhandlades det frysta kycklingvingar med ben till hela högen.
Tyr ville först gömma vingarna, så jag delade på dem. Då gick det bättre, de vandrade iväg en liten bit över golvet men det får gå.
Sedan vaknade Sunniva av den härliga aromen (?) och snaskade i sig som om hon inte gjort annat (? igen).
Sol var nästa man (kvinna) till rakning och snaskade på även hon, tills hon insåg att andra faktiskt kunde äta av det goda så hon gömde de bästa bitarna till senare.
Tengel har nöjt sig med att bara slicka på bitarna än så länge.
Hero vägrar blankt gå i närheten av det äckliga, kletiga och illaluktande fodret.
Silke är bara fullständigt ignorant för tillfället.
"Sade du kyckling? Jag ser ingen…"-stuket på killen när han står bredvid tallriken…….
Nåväl, bitarna kommer finnas kvar under natten så imorgon återstår det att se vad som finns kvar, och vad som gömts undan….Jag har noga räkning på hur många bitarna blev……..

Vilka sötnosar som lär sig äta kött, här hemma är det i första hand Miller som äter kött, men även Agnez och Tilly har så smått börjat att testa Millers mat. Jazz, Nanooq och Tiffanie klöks när dom luktar på det, men förhoppningsvis sä ska dom vad det lider även börja äta lite kött.