Är man Snutt så är man Snutt...
hmmm… undra vem det kan vara :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Mmm.. Snutt sover!
Hade man kunnat ladda upp video så hade ni fått se hur däckad han var 
Hahaha, så himla söt.. Undra om han låg där o lurpassade och sedan bara somnade eller om det var tänkt att sova på det där mysiga stället :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ha ha.. ett hårt illerliv! Jo men det är ju klart äta, kissa, bajsa, gå promenad, busa.. Det tar ju på krafterna tydligen!!=)

Jag tror han höll på att moppa golvet och blev trött helt enkelt.
jag förstår att han var trött, efter att ha vält ut 2 L vatten på golvet genom att välta fontänen… suck

Hahaha, vad sott! Mina sover aldrig sa tungt att det gar att gora grisnasor pa dem, eller lyfta pa saker de sover undan :( Eller jo, Lotta sover valdigt tungt, men hon gommer sig alltid langst in i roret eller i en resvaska >(
// Amanda
#8 Du måste föra lite oväsen så dem lär sig :) Mina sover även om jag kommer med dammsugaren i högsta fart.
En liten sovandes Bernz.
#11 skönaste gäsp bilden ever ;D

Vilken sötnos.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
He´s really something…
naaaw mormors älskling!!!
De e nog han och Daisy..helt otroligt. Dom e så bedårande rörande varelser så jag får tårar i ögonen. ;) Sarae vet…lol
Va det den fontänen han lyckades välta?
#13 hahahaha- så jäkla klockren bild där! :P
Så har han skrynklat öronen sådär gulligt för att inte få vatten i dom :)
Skulle också vilja köpa en fontän för det skulle nog skiten älska!… Men som sagt- hur ofta skulle inte allt ligga på golvet istället..
Sajtvärd på Iller.ifokus
#18 Visst är dem :)
Ja, heheh..
#19 Köp en, det är värt att prova :)
att välta en sån fontän har han INTE lärt sig hos gammel matte… hittills står min stadigt :P

#3 Hahahahahahahahahahahahahahahahahha

Mina har nu lärt sig att välta en sån fontän… det gick i ett år innan de kom på det. Nu har jag tagit bort den och hoppas att de glömmer.

#0 Haha, ett tydligt exempel på "halva inne"
Carpe Diem

Så himlans goa bilder :o)
Bättre gömställe för honom måste ju vara under en ryamatta…inte en slät matta ;o)

Jösses vad gullig han är!