Spagetti
Jaha, nu har upptäckt ytterligare en fetich hos vår omplacering Lucy. Hon är galen i okokt spagetti! Tror inte det är det nyttigaste att äta för en iller då det säkert sväller i magen. Så vi måste hålla grym koll nu när vi lagar mat så att vi inte spiller något på golvet :)
Någon annan som har en iller med ovanliga cravings?
Oj då.. Jag är verkligen bortskämd. Mina äter sitt kära torrfoder, slickar kanske på en äggula men där går gränsen. Inget annat än det och furotone slinker ner i deras magar. Inte ens gummi *peppar peppar* Dock ska pennor och åter pennor samlar i drivor, och skosulor. Jag har kanske 7 udda par, utan ägare här hemma, och Avi har en egen hög pennor som är hennes egna ;)
Paulina
Hugo älskar citron, grapefrukt, mandariner :) Men han poppar under tiden ;)

Nisse ar otroligt fortjust i plastkorkar och tuber. Han har tuggat sonder tuben med vitaminpasta sa att jag far mer pasta i handerna an i munnen pa dem nar jag tycker pa tuben. Han har aven lart sig att skruva av korkar, sa mitt lappbalsam, korken till vitaminpastan, ALLA korkar till pet-flaskor, korkar till nasspray och lock till hudkramsburkar ar forsvunna. Hittas ibland med massa hal i innuti tuben.. Har lyckades aven skruva av korken pa ferretonen en gang. Som tur var sa var han inne i buren da, sa det blev bara en massa olja pa burgolvet. Han kan aven oppna dragkedjor och sana dar plats-zip-pasar, sa godiset far ju aldrig vara ifred..
// Amanda

Och inte att forglomma! KONDOMER! Mumsigt tycker Nisse..
// Amanda

Hehehehe, jag gillar Nisse. En buse utan like :)
Gör han fortfarande sina behov i skrivaren?

Haha, ja han ar speciell :P
Skrivaren star just nu hogst uppe i min garderob :P
// Amanda