Illerpussar

Ja i näsan blöder man mycket. Ser inte så skönt ut det där inte.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Läppen är inte en höjdare heller ska jag be att få tala om! :)

Nej, det gjorde jäkligt ont i två minuter sen började det blöda ordentligt. Nu när blodet har stoppats så ser inte näsan klok ut, han har rivit upp en flik, inte bara skinn utan även kött, och sen är den blå runt såret.
Men det gör inte ont längre, mer sur på mig själv att jag inte kan låta bli och gosa med honom. Boston är ju inte lika stor o gosig.

#2 Det är ju helg, då behöver man inte raka sig :)

Aj aj aj… Våra träboer verkar ju harmlösa i jämförels
!!!

Mmmmm… Jag som tankt forsoka fa Lotta att pussas.. Kanske ska ge upp den iden som det dar ar vad som hander :P
// Amanda

Hehehe, ja… men det är ju sexigt med ärr, säger dom ;)
Det där har hänt mamma, pappa och några gäster ;) Än har jag klarat mig, men jag har dem inte i ansiktet heller, för rädd att få ett nyp. Händer och resten av kroppen är inga problem, men ansiktet.. Är himla rädd att ha saker i ansiktet, kanppt att någon får ta på mitt ansikte heller för den delen..
De blå lägger sig rätt fört ska du se ;)
Paulina
jag skulle nog aldrig klara av att ha opussvänliga illrar.. Jag bara måååste pussas men så har jag aldrig blivit biten i ansiktet heller mer än nåt nafs när Peggas var liten.. :)
Snygg snok du! :P Gillar den blå tonen…
När får man se lite bilder på pojkarna då????
Sajtvärd på Iller.ifokus

Det är som här hemma när man har besök. Man säger åt dem att inte ha illrarna i ansiktet men det är alltid någon som gör det iallafall och de flesta av mina slickas och pussas hejdlöst. Speciellt Molly och Pyret som gärna ska pussas i näsborrar, munhålor och öron också. Så då tycker ju de att jag överdrev ju och fortsätter pussa på dem. Sen ser man hur de lyfter Grizzly mot näsan!
Ingen bra idé. Han biter inte främlingar för att vara elak, han kan bara inte motstå att ta reda på hur de smakar.
#11 händer det aldrig att du råkar få upp fel iller i ansiktet eller är han säker mot dig?
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag älskar att pussas med mina illrar. Likaså att pussas med valpisarna. Det är rätt häftigt att av åtta valpar är det bara en enda som bet hål i läppen rejält. Inget kärleksbett där inte.
Audiatur et altera pars

#12 Han är helt säker med mig. Sen ser alla så otroligt olika ut så det går nog inte att ta upp fel iller ändå, tror jag.
Utstickande delar måste man ju smaka på om man är iller, det är ju nästan en paragraf ;)
Paulina

#16: Liten och oskyldig. Klart han itne gjort något dumt. Det syns ju på honom. Ser du inte glorian :-)
Audiatur et altera pars

Jag har faktiskt haft honom i ansiktet flera gånger men då under uppsikt, plus att han har legat hos mig mycket utan att bitas, men denna gången blev jag lite för modig och lät han sitta i soffan medans han sniffade. Jag hade nog retat upp honom också lite då han hoppade ner och jag lyfte upp honom igen, han är lite som en gammal grinig gubbe.
#17 Mmmm… man kan knappt tro att han alltid sätter sig utanför lådan och biter oskyldiga :)
* Bilden: Monty funderar om detta kan möjligtvis vara någon ny matkälla
Bästa sättet att lära illrar pussas är att äta nått gått först och sedan seckla lite saliv (ganska mkt egentligen) över läpparna och låta illrarna slicka upp det. 
Sara

#19, jag har en deal, gör så med Hero så skrapar jag alla dinas tänder ;)
# 20 Ärligt talat tror jag det är billigare att skrapa 5 illrars tänder hos veterinären än att göra en plastikoperation.. 

Sara

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tog ut k runda i Pildamsparken i orvarna på en lång tur, först enMalmö och sen en runda i Bokskogen. När vi hade kommit halvvägs så bestämde sig Monty för att det var dags att sova och jag stoppade honom innanför jackan. Han o jag var nog kompisar igen för han tyckte det var jättemysigt och bet mig inte :P