Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 436 ggr
PatrikF
0

Elak husse

Har suttit på jobb hela dagen och längtat efter att komma hem och leka med odjuren… men dom sover bara…

Undrar om katterna och illrarna har sjukt roligt när jag är borta Obestämd

När jag plockar ut dom ur sitt näste så jäspar dom bara och går med på lite kel (i några sekunder) och sen kryper dom tillbaka in. Lyfter ut - kryper in - lyfter ut - kryper in… nu har jag inte hjärta att väcka dom igen.. men man tycker ju att dom borde fatta att husse behöver lite iller-kärlek/bus.

Hur får man dom till att busa med mig Skrikandes

UlrikaD
0

Du får krypa in och ta dig en tupplur där de sover helt enkelt!Skrattande

PatrikF
0

Hehehe, det skulle bli en snygg syn, vuxen man klämmer in sig i en liten kattbur. Tungan ute

PatrikF
0

Hehehe, receptet var en Ikea kass…. Dom blev skvatt galna när jag skulle plocka undan lite och råkade prassla med Ikea kassen. Då kom Boston galloperande som en tok och hoppad på mig, sen kom Monty och hoppade på boston och sen var det igång :) Nu kan man bara luta sig tillbaka och njuta av sitt dagsverke Cool

Musiken
0

Ja IKEA kassarna ar otroligt populara har med! Hopp och studs sa fort de far syn pa den haha!

UlrikaD
0

Ja, här hemma också. Det är otroligt hur liten en Nolita kan bli när man packar upp henne i tvättstugan bland smutstvätten.Tungan ute Igen!

Aviendha
0

#5 Får du oxå med dig en iller till tvättstugan? Avi har börjat sova i  tvättkorgen, och där borrar hon ner sig så långt hon kommer, och jag kollar igenom allt tycker jag, men väl där så står jag och sorterar - vips så har man en iller i handen ;)

werner
0

Ikea kassar rocks :D

PatrikF
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hahaha, jag tror nog jag har ca 15 leksaker som dom ignorerar… men en Ikea kass.. då jäklar är det party.

Norrskenets
0

går inte att se den=(

UlrikaD
0

#6 Jajamensan!

PatrikF
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad gör man när ena illern blir föööör uppspelt och den andra har kastat in handuken och ställt tofflorna?

Boston försökte maila någon illerkompis efter han vält ut allt på bordet Cool

(Ber om ursäkt om ni inte kan se filmerna direkt, dom håller på att processas)

PatrikF
0

Nu har vi fått lite kvalitetstid :) Boston fick en skön promenad också och visade upp sig för nyfikna "grannar"

Stotte
0

#11 HAHA dong dong dong dong dong dong… =)

werner
0

Vi har faktiskt en stor boll som är för katter, kan köpas på typ tempo eller ica som det i sin tur är en liten plingboll innuti, den har min sambo trätt MIN fotbollsstrumpa över men Allora är galen i den, tror hon plingade konastant med den i 2 timmar igår, har även massa 50cl pet flaskor i strumpor som rasslar med ris och makaroner i dom älskar dom också, sen alla dessa papperspåsar och Ikea kassarna dom är favos. Sen har vi en iller som älskar sin pippis men som alla illerägare säger "bli ej förvånad om illern är mer intresserad av det simplaste och billigaste ni har eller kartongen den dyra ointressanta leksaken kom i" Helt rätt! Måste dock göra en ny tidnings pappers strumpa för den bar illrarna in i duschen när sambon stod där så den blev det pappersgegg av ;S