Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 278 ggr
Jaha-jaa
0

Gurka är mums!

Jag brukar ge busan gurka som godis. men nu när det är så varmt sommar väder få¨r hon lite extra gurka så man e säker på att hon får i sig tillräckligt med vätska.

Jag vet själv hur dålig jag är på att dricka tillräckligt… Så det är lätt hänt att man får vätskebrist.

Ett bettende busan har börjat med som är rätt gulligt o roligt att se. när jag ger henne gurk bitar springer hon iväg till vatten skålen o släpper i dom i vattnet. sen fiskar hon upp de o äter dom extra blöta haha!

vad har era illrar för kul ideer för sig?

Madde
0

Är det någon mer som ger sin iller Gurka?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

DG
0

Jag har gett mina gurka ibland, dom gillar det :)

sarae
0

mina tvärvägrar….men å andra sidan gillar mina bar torrfoder (samt det som de inte får äta tex. chocklad, öl, sft etc)

Faxlin
0

hmm, öl?? Sara. Menar du att Stitch dricker öl? Skrämmande tanke. hihi

Skämt och sido. Mina är inte heller några gurka älskare, men det skulle säkert gå att lära dem:-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sofie
0

Göris äter bara gurka som godis. Och den måste va skalad. Vattenmelon är mums också.

Velsan
0

Humla är tokig i gurka, men hon får inte så ofta, bara speciella tillfällen :P

[tiiia]
0

vi tänkte inte ens testa med att ge honom gurka, men jag tappade en bit på golvet när vi gjorde sallad och vips så var den borta och plutten satt och åt upp den i sin box. haha

anetka
0

Min tjej gillar gurka, men absoluta favoriten är nektariner. Hon bli alldeles tokig och ger inte upp förrän hon fått några bitar.. Tokmåns..

Smeagol
0

Smeagol gillar gurka, majs och sallad. Han gillar lite allt möjligt han!! Han ska alltid vara med och kolla vad det är för mat på bodet. Han älskar även alla onyttiga saker som: öl, coca-cola,chips, dipp, glass m.m.m Han är även en riktig godis råtta så om man köpt en påse godis så får man smyga för honom. Kan vara ganska jobbigt ibland. För även om han ligger och sover och man öppnare en godis eller chips påse så är han där på 3 sek!!