Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 299 ggr
Sara
0

OT - Sjuk 2

Jisses vad öronen värker!!

Jag är störtförkyld och mår rent ut sagt pyton. Undrar om det beror på att jag tog en rask promenad förut.. Motion är inte nyttigt. Flört

Sara

Theres
0

Välkommen i gänget ;)

Det går inte en minut utan att jag behöver snyta mig… och om jag sitter och håller mig från att göra det så kan jag knappt andas genom munnen ens. Näsan svider för jag har snytit mig så mycket, och jag har 38,4 i feber och fryser och är varm om vartannat…

golf.ifokus.se

Aviendha
0

Jag som så sent som förra veckan förvånat konstaterade att alla i klassen vart förkylda - utom jag! Givetvis så drog jag förkylningens onda öga på mig och den bestämde sig för att åtgärda felet omedelbart. Täppt och snorig, men jag tror jag kommer lindrigt undan iaf =)

Fruttisen
0

Hatar när folk på jobbet kommer tilbaka fast dom fortfarande är sjuka! DOM SMITTAS. Nu hag jag haft ont i halsen sen i torsdags =/ Det svider nåt fruktansvärt å jag måste svälja hela tiden- inte 'halsflussont' liksom. Blä! Nu börjar jag bli täppt i näsan också- SNOR är det VÄRSTA jag vet….gaaaah.

Sara
0

Det verkar vara sådana tider.. Usch, fy och blä!Skrikandes

Sara

Aviendha
0

#3 Jo, jag håller med dig. Samma sak på skolan, men när man har en obligatorisk dag, och om man inte är där så kommer man få uppgifter som tar upp till 3 gånger så lång tid att genomföra som dagen skulle vart och lärarna tom ber en att komma såtillvida man inte är heldäckad så måste man väl..

Sara
0

När jag jobbade inom vården var det inte ok att vara hemma om man inte hade feber och var sängliggande.

Man tycker ju att det är extra viktigt att man inte för smittan vidare till äldre och sjuka människor.

Sara

Aviendha
0

#6 Ja verkligen! De är ju som mest mottagliga, och en gamling kan tyvärr dö av en förkylning, då de ofta har svårt att bli av med dem och de sprider sig.. Hemma var det tvärtom, iaf sades det vara så, sen så gick ju ett annat snack när de gamla gamarna i personalen pratade, men det är ju en annan femma.

Theres
0

Jag är så sjuuuk, så sjuuuk, kan ingen bota mig? :P

golf.ifokus.se

UlrikaD
0

Jag har en Molly för uthyrning! Hennes specialitét är att köra in tungan så långt in i näsborren hon kan och vispa runt. Inte så jäkla mysigt men kanske funkar bra ifall man är täppt.Tungan ute

Musiken
0

Oh! Molly far garna aka pa semester till England! Har varit konstant tappt i nasan sedan jag var 12 ungefar, kanske ar en illertunga botemedlet min lakare annu inte hittat at mig?! :D

Theres
0

Ew Skrikandes

golf.ifokus.se

villhailler
0

jag har haft hörst influensan .. och min man har nu öron infamation