Hamstertanten...
.. Daisy, eller SF's Little Miss Oops a' Daisy har senaste tiden protesterad högljut över att bara för att hon e liten så är det ingen anledning till varför hon ska bli ignorerad. Så nu har hon krävt en fotosession och en egen bildtråd… suck!
*psssst!!! nämn förgudsskull inget om pälsen i nosen! hon blir så sårad då!!*
"Angloran" Daisy*
*Daisy har inte lärt sig uttala angora ännu… vet inte om det har med noshåren som e i vägen att göra, fluffet mellan öronen, eller något helt annat.
hmmm jag har nått i nosen…om jag bara… sträcker tungan….liiiiite tilll…
…. inte heller e jag Anglora… jag har bara stått i motvind för länge

hon är lite söt för att vara angora. Jag är ledsen men det är det snällaste jag kan säga om en angora. Ja du vet ju vad jag tycker sarae. Så hälsa henne att det är bra berömm från mig :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#8 haha jadu, det e på samma nivå hos mig, så hon e van ;)

Snuttan då. Om ingen uppskattar ditt extra fluff och dina fladdrande pälsiga nosvingar så tycker jag att du ska packa din väska och flytta till tant Ulrika! Glöm inte balsamet och hårtorken bara så löser jag resten. Moster och faster möter dig i dörren, jag lovar.
Jätte söt enligt mig förutom den där läskiga nosen, har väll svårt för det där med hår på näsan dubbla näsvingar look alike tjohejset :) Helt olik sin syster iallafall..

åhh ge mig

Lilltjejen då. Ska slå in noshårstrimmern i rosa pappar och skicka på posten.
Det där är en av de sötaste sakerna jag sett :-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Daisy tackar och bockar och hälsar att hon redan vet det… hon lyckas bara inte öevrtyga matte ännu ;)

Hon är ju så gudomligt söt, varit kär i henne från första stund=´) Hon får så gärna flytta hem till mig och mitt gäng
sarae, hon är vell inte larmad va?=)
#16 lalala det märker du ;)

#17 hmm..ja får känna igenom henne innan jag slår till och hrrm lånar hem henne;)
#18 hehehe du får göra det ;P

#19 Jag är oskyldig som en ängel vet du vell