mat
hej hittade en länk på AMHS hemsida det är en James Wellbeleloved som säljer illerfoder en av återförsäljerna ska vara Djursjukhuset i Helsingborg är där någon som känner något till detta är det bra eller dårligt och vad koster detta???????????????????
james wellbeloved,eller ferret complete som det heter till iller, är ett mycket bra foder….ligger runt 200 kr för 2 kg tror jag…sen kan man köpa 7,5 kgs påsar billigare….men som sagt ett väldigt bra iller foder

tacker för hjälpen det ska jag testa och det är lätt att få tag på

vi använder ferret complite o det är det enda våra äter dom är väldigt kräsna försöker att blanda i annat som jag köpt hos amhs -illertorg men det åker ut så vi är fast på ferret complite oavset vad vi tycker om det
hehe kräsna ska dom va

mina äter det mesta men det ska jo vära bra för dom också så jag var på djursjukhuset idag men dom hade inte ferret complite,men där ska vara 2 stk andra ställen i helsingborg som ska ha detta så jag ska kolla upp detta idag,fan dom äter bättra in jag gör men det äa jo också mina barn alla 4
hihi….samma här! hör med djuraffärerna om de inte kan tänka sig att beställa in åt dig….om de säljer james wellbeloved till hund eller katt, brukar de även kunna ta in till iller. annars kanske de har ANF?

djurriket i helsingborg var villig och prova och ta hem men jag tänkte att jag skulle kolla dom andra ställen först,jag är lite dum men vad är ANF?

http://iller.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=86ca9aa7-8421-46fd-bcd4-8e19b2614789
Här kan du läsa om olika illermatsorter, däribland ANF.
ANF för iller då, är iller foder likanande ferret complete, och funkar lika bra….kankse lite dyrare, då 1,5kg kostar ca 150 kr men det är bra….är osäker på om det finns i större förpackningar däremot
Du skall inte åka till Iller Thriller då? i så fall kan du ju passa på att köpa upp ett lager med Ferret complete, Vitalin eller ANF….så slipper du frakt

jag kan inte jag jobbar alltid alla helger även julafton om det faller på en helg ovs.men jag har precis varit ute på ANJINSANS DJURSHOP i Helsingborg "VILKEN SERVICE" jag köbte ANF(nu vet jag vad det är)foder och hon skulle kolla med FERRET COMPLITE och VITALIN FERRETS om det går att få tag på