Blocket-iller
Vi måste göra oss av med våran kära Bus pga av allergi. Hon är 1,5 år, ej kastrerad. Hon är duktig på att gå på lådan och har alltid tid för lek.
Transportbur, Lådor, Mat, Leksaker allt detta får ni med med i priset. Det viktigaste är att hon får ett nytt bra hem.
ja det är ju alltså inte min iller… bara klippt in det från blocket. Såg att det kunde missuppfattas…

å så fin! Hoppas hon får ett hem.. hade så gärna tagit henne, men har inte råd med en iller än :(
såklart :-)
jag orkade inte göra om det bara…
Måste bara berätta att jag har en hane som heter Bus och vi bor oxå i Alingsås. 
Sara

#5: Du är säker på att du inte könsopererat din Bus utan att berätta det för oss och sedan kör en blocket annons på henom? 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
# 6 
Sara
Här är en annan iller på blocket, denna finns i Hässleholmstrakten, så jag misstänker att Poppe som illern heter kan vara en bror till min Mr Miller. Jag kontaktade säljaren och frågade när och var han var född, och han var född i mitten på maj och i Hässleholmstrakten, därav min misstanke att han är bror till Mille. Miller är född den 15/5 mitt emellan Hässleholm och Kristianstad, och Miller har en brun bror och en brun syster 1 brun tomte bror och en dito syster. Han är misstänkt lik iller som tittar rakt in i kameran, eller vad äger ni?

Om det är samma iller så har även han blivit dyrare på vägen.
Jag gav 1000:- för Miller, vad han gav för Poppe vet jag inte för det frågade jag inte om.