Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 5495 ggr
Vattunalle
1

Toalettskylt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till er alla som har gäster som ALLTID glömmer att stänga dörren till toaletten…här får ni en skylt som ni kan skriva ut och klistra fast på insidan av toadörrenCool

Faxlin
0

haha den var underbar. Den måste jag ta ut och laminera till min toalett dörr.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Gustav-o-Linda
0

Fler bilder då ;) Som man kan ha på ytter dörren :)

Aviendha
0

Den var bra! =) Kanske får modifiera den jag då, och sätta den på toalocket. Förstår inte varför folk har så svårt att fälla ner ett lock efter sig..

[jenkass]
0

haha super! båda våra illrar har ju provat på att vara toalettdykare :/

Aviendha
0

#4 Dina med? Min första testade en gång när killen stod och gjorde nr 1 för ovanlighetens skull, han är sitt-dresserad annars, det vart i allafall ilfart med iller till tvättställ sen kan jag bara säga Cool

AlbaStiffler
0

Hos oss gäller motsatt regel, lämna alltid dörren öppen när man inte sitter på toan. Glömmer man det står Stiffler snart där och krafsar så nån skylt behövs knappast. Men mina illrar har sin huvud-bajslåda på toan och sin matplats på toan, mycket praktiskt och lättrenhållet. Senhar jag tyngre toalock. Däremot är det lite struligt att folk glömmer stänga locket. Men mina illrar har inte ´visat intresse för att hoppa i ändå, som tur är.

skrollan
0

vi har en på toalettdörren där det står att man i alla fall ska stända toalettlocket eftersom skrollan hoppar upp på locket för att sedan dricka ur kranen.

Vattunalle
0

Ja det är ju svårt att "pleasa" alla… här finns iaf en till som man kan komplettera med (stiffler)

Vattunalle
0

En till Cool

Lena_Bollstanas
0

Kan du inte trycka upp några såna där skyltar. Helst den första och ta med till Änglaillern om du ska dit. Lovar att köpa

AlbaStiffler
0

#8> Klockrent! ;-)

Norrskenets
0

Vattunalle Vart har du hittat dom här? Får jag skriva ut som och laminera också?=)

#10 Han ska inte dit, förlåt att jag svarar för dig Vattunalle=)

Vattunalle
0

#12 hittad på nätet och omgjort för privat bruk only *s* sitter 2 på min toa nu *s*

Norrskenets
0

#13 hehe okej, va tufft! jag får nog vänta med att skriva ut, har ingen skrivare men mina föräldrar men dom har slut på färg så jag bara väntar på att dom ska byta patroner i den hehe

Vattunalle
0

#14 själv äger jag inte ens en skrivare,, men jobbet har ju alltid  ;)

irreirre
0

Söt bild absolut :-)

Men jag hade ju aldrig tänkt tanken att faktist sätta upp den i min lägenhet! Kan inte påstå att det känns direkt snyggt med en sån bild uppslängd på dörren!

[jenkass]
0

#16 smaken är som baken

Vattunalle
0

#16 snyggt eller inte, räddar den ett eller två av mina små liv från att dö så sitter den iaf uppe i min lya…sen med lite fantasi och knep och knåp så klipper man ju självklart ur bilden och lägger den i en fin ram om man är smart… är ju inte direkt så man tejpar upp ett A4 på dörren el väggen direkt!!!

Sen är det ingen som tvingat dig att använda den heller för den delen, …fattar inte att du ens orkat kommenterat om den!

Sara
0

Har prövat att ha liknande skylt på toan, en del läser inte så jag kollar alltid för säkerhetsskull så locket är nere.

Sara

Vattunalle
0

#19 har ena oven taon och den andra på dörren ovan handtaget..den som missar dessa två gör det väldigt bra!