Tester för strö
http://www.katter.nu/katter/tester/ dom har testat olika kattströer som man har i toa lådan

Bra länk. Ska kolla, det är lätt att man köper en billig… för ekonomin skull.
Men det är ofta bättre med en dyrare för den varar längre. Så i långa loppet så känar man på det.
http://www.katter.nu/katter/tester/stroer/djurmagazinets_kristallklart_kattstro.htm
jag tror att den e bra
http://www.katter.nu/katter/tester/stroer/katty_kattstro.htm
50 kr för en 10 kg säck

jag har katty, det har funkat skitbra hittills… =)
golf.ifokus.se
Jag tycker inte katty är bra. men den som heter kompakt nånting…5kg påsar är jättebra. fast dyr. tre ggr till en låda sedan är den slut. Men nisse(illern) behöver inte så mkt(han leker bara med det då)

Jag har ju Ever clean och är super nöjd med den. Ser att den också fick bra testresultat. Dock känns denna lite missvisande då vi pratar om katter och inte illrar i den här undersökningen. Vore något att få till detta med iller som djur.
Kanske något vi kan lyckas med här inne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#4 menar du pussi kompak? den har jag harft läng å har funkat jätte bra..men nu har jag bytt till everclean, för att utseluta om det e sanden som torkar ut min tjejs trampdynor
#6 - Då ser jag framemot en ordentlig utvärdering från din sida sedan då. 
Jag har nämligen också pussi till mina illrar, men har funderat på att byta till Everclean. Har inte blivit av än bara, och om du nu har bytt så kan det bli väldigt intressant att få höra huruvida det är bättre med Everclean än pussy? Lönar sig i längden? Mindre dammigt? etc etc. 
har haft everclean förr, men bytte till pussi eftersom det var lättare att få tag på…inga djur affärer så nära…och 10kgs kartonger väger ju en del…Tycker att ever clean funkar jätte bra…mindre dammigt…klumpar bra, och luktar inte alls mycket…sen finns det ju olika varianter…just nu har jag den med extra stark "odour control"…så ja, ever clean e snäppet bättre än pussi…dyrare, men känns som att det håller längre..
Låter som om det vore värt att testa då alltså. Tack. =0)
Jag kör Everclean: Active bloc, det funkar kanon, luktar inget mer än iller i allmänhet.. Jag har bara en låda till båda mina illrar, men dom går på låda där båda två förutom när de blir fullt o husse e lat, då blir husse bestraffad med nedskitat köksgolv.
Märkt beteendet att blir det för mkt o börjar lukta illerskit överallt, då går illrarna på andra ställen o gör sina behov, men så länge lådan håller undan doften själv så e det inga problem. Det går åt knappt halvt till ett helt kilo i veckan beroende på hur mkt vatten dom tryckt i sig.

Jag har osså Ever clean. Jag har heavy duty. Tycker den är bra men jag undrar hur kan man bäst få bort urin o avföringsdoft från golvet. Jag har ju problem med mina att dom gör utanför lådan, ibland kan det bli rätt o dom går i lådan. Mend et e tråkigt när man precis har städat o sen komemr hem så har dom precos gjort utanför lådan. JAg har provat med klorin men det tycks inte hjälpa. Nån som har ett bra förslag?

Träpellets här… dammar inte, torkar int eut pälsen och man slipper sand överallt.
ja vi får se om vi kan få till något sorts test där vi ser vad som passar just illern, matte och husse. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#16: Vad bra att du kommit in hit igen då vännen. Självklart ska man inte hålla sig borta från något ställe där man vill vara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag använder Toalett kattstö.
Jag provade ett annat en gång,träpellets…detsmulades sönder när dom kissade på det. och sen när dom lekte i lådan så flög det sånt där pelletsdamm i hela rummet,vilket jag inte tyckte om…jobbigt o dammsuga hela rummet. =)
Så Tolett kattstö funka bäst för mig o mina busiga pälsar.