Illervalp hane på blocket
http://www.blocket.se/vi/9290587.htm?ca=10_s
e bra att sprida annonserna här tycker jag :)
Inte en till valp som ska omplaceras.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

pga allergi åxå… åh, jag är allergisk mot melwin, men det kvittar ju, bara att köpa kestine så löser sig allt!
golf.ifokus.se

Japp så sätter det fart med omplaceringarna. Hoppas någon här inne känner sig manad att ge grabben ett hem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja om det inte vore för omplaceringarna skulle man aldrig veta när hösten började,,,

haha, Sara har du testat att kolla höstlöven, det brukar också fungera. Fast då måste man slita sig från iller.ifokus och gå ut i skogen. ;-)
Audiatur et altera pars

men åsa det förstår du väl att man inte kan slita sig ifrån iller i fokus! min nya lärare tycker INTE om att jag sitter här på dagarna, men eftersom det bara är jag på skolan som sitter här så kan dom inte spärra denna sidan. jipiiie för mig =)

haha, vilken tur du har då:-)
Men fy på dig att fuska dig in på iller.ifokus från skolans datorer. ;-)
Audiatur et altera pars

mm det västa är att det är inte skolans dator utan dom har egna på denna skolan så hon har hela sitt liv där i (när inte Roxxy har varit framme o raderat allt hihi)

haha, låter som ett bra sätt för Roxxy att få matte från datorn. ;-)
Audiatur et altera pars

haha jag går på johnbauer som är en fri skola / it skola. där har vi var sin bärbar dator som vi "lånar" av skolan. vilken betyder att hela mitt liv finns däri, (alltså iller i fokus för er som inte visste det =) ). Problemet är bara att roxxy gillar att gå på min dator, öppna konstiga dokument, radera vissa skolsaker och ta bort mina 1 timmas arbeten och ersätta det med ex: öoir<adgtjsdg<j9rsep<HGN som jag sparar, skickar till lärarna och förstår inte varför jag fått IG…därför får roxxy inte längre vara i mitt rum..(det plus det faktum att jag inte har många hela sockar kvar o bh hittar man lita var stanns halvuppätna…)

haha, jag tycker att roxxy verkar vara en super trevlig iller. Beter sig precis som illrar ska. Och jag förstår sååå väl att roxxy tycker matte tillbringar för mycket tid vid iller.ifokus. Även om jag uppskattar att ha matte här inne ;-)
Audiatur et altera pars

hahaha joo du förstår nog dig på roxxy mer än mig…hihi nejdå urs det låter som om jag aldrig är med henne..Roxxy är en ensamvarg som älskar att göra livet surt för sin mamma, det bästa är att ta en bh eller ett par sockor, bita loss ett lagomstort hål så att mamma inte ser skadani nnan det är försent alltså; mamma träffar nya lärare, har på sig ett litet linne och vips så brister bh:n och ramlar ner och där står då alltså mamma (jag) framför den nya läraren/rektorn och har på mig ett linne och bh ligger antingen på marken eller hänger som ett rep nerför linnet…… Jadå åsa, ibland älskar jag min iller..fast vissa gånger betydligt mindre än andra… =P

*Asg* mohaha, tycker det låter fantastiskt roligt. Fast då självklart när det är du som står framför läraren och inte jag. hihi
Audiatur et altera pars

hmm varför förvånar det inte mig åsa =)

hehe, jag vet inte. 
Audiatur et altera pars

Har inte haft dom problemen någon gång med bh o så ….. ;oPPP men strumpor som försvinner känner ja igen….

haha ja det verkar vara något allmänt med illrar o försvinnande sockar =)
Hahaha vi har faktiskt haft tur med försvinnande strumpor och skor. Men Bianca är en riktigt liten tjuv hihi. Strumpradarn står på hela tiden ;)
är det någon här inne som har ringt på valpen???
Ev så måste jag sälja min nisse har bara haft honom två veckor.(maken får irriterade slemhinnor) funkar relativt bra i den lägenheten vi har just nu(. men ska flytta in i en mkt mindre lgh i mitten av oktober. (lukten starkare= makens slemhinnor mer irreterade)
Både jag o maken tycker så mkt om nisse…vill inte alls men tror det är bäst att omplacera honom fort. Men vi vill att han ska bo i blekinge! Och jag vill ha 1000 kr för honom. Snyft….
http://www.tradera.com/auction/aid_32871454#pic
Iller på tradera…
(haha usch så hemskt elak illern ser ut >_<)

usch vad hemskt. Jag klarar inte av uppstoppade djur. Och den här var inte ens fint ordnad.
Audiatur et altera pars
Usch dom verkar ha gjort allt för att ha ska se hemsk ut..

åh gud mitt hjärta stannade till en stund innan jag fattade den var uppstoppad! Hur kan stoppa upp en iller? och så at den ser så grotesk ut som dendär? hya! urs
Riktigt ful var den uppstoppade illern. Tyvärr inte den första jag har sett.
Den första såg jag 1 timme innan jag skulle hämta xander. Gissa om det kändes olustigt.