Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 308 ggr
Musiken
0

Skogspromenad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igar hittade jag en liten skog nagra minuter fran mitt hus och tog illrarna pa skogspromenad :)

Musiken
0

Lotta skulle bara sova som vanligt

Musiken
0

Nisse gick pa upptacksfard

Musiken
0

Han hittade ett sorkhal som han gravde frenetiskt i

Musiken
0

Det maste ha luktat valdigt intressant dar nere

Musiken
0

Lotta var lugn som en filbunke och ville mest sniffa pa hundarna som gick forbi

Musiken
0

Lotta-potta

Musiken
0

Hur mycket ska en kille pa 15 veckor vaga forresten? Tycker att Nisse ar skitliten och smal. Vagde honom idag och han vager bara 910 gram! Tyst

Musiken
0

Lotta sotnosen far avsluta bildbombningen :)

PatrikF
0

Supersöta! Fattar inte hur du hinner fota dom, mina sitter ju aldrig still och har man två så springer dom såklart i olika riktningar *suck*

Aviendha
0

Jättefina bilder! Men som Spinnyp säger, jag förstår inte heller. Kanske att jag får ETT ynka kort som blir bra när jag är ute med dem, och då har jag tagit närmare hundra, det blir bara suddigt för det är sån fart på dem..

Musiken
0

Hihi, tack :) Tja, Lotta ligger mest ner och solar eller sover, sa det ar inte sa svart :P Annat ar det om jag sitter ner ocksa, sa tavlar de om vem som kan trassla in mina ben mest i kopplena haha.

HannaM
0

jag vet ju vad det beror på i mitt fall åtminstone=P Inga bra bilder beroende på kamera och SBS (skit bakom spakarna) dvs taskig fotograf

Aviendha
0

Jag kan inte sitta, mindre stå stilla :S De drar iväg åt två olika håll, och rycker i kopplen för att komma dit de vill, de är ganska jobbigt att gå med båda faktiskt ;)

Musiken
0

De ar faktiskt ganska duktiga pa att folja efter mig nar vi val fatt upp tempot :) Ar valdigt stolt over dem ^^

Aviendha
0

Mina går från att vara sociala djur till totala solitärdjur direkt jag stänger ytterdörren *suck* En i taget går bra, phoenix är rätt duktig, men två.. Då går det inte alls. Får bära en i taget om man ska någonstans, annars får man vara vanmäktig i 20 min innan man kommer in igen ;)

Musiken
0

Ngn som vet om vikten? Han vaxer ju fortfarande och Loki som ar ca en manad aldre ar ju bra mycket storre, men hur mycket "ska" de vaga vid 15 veckors alder?

sofie
0

Jätte fina bilder. Lotta är ju så söt.

HannaM
0

Dom ska väga olika. Det beror ju på vilja föräldrar han har, vad han har ätit för kost, vad mamman åt för kost under därktigheten. En del illrar är stora andra är små helt enkelt. Känns det som han har ett gott hull är det förmodligen alldeles normalt.