Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 615 ggr
TheUnknown
0

Hejsan

Jag och min pojkvän letar efter en eller helst två omplacerings illrar men vet inte vad priset kan tänkas vara för dem eller vart man kan få tag i dem… Vi flyttar ihop om några månader och det är inte förrän dess det är möjligt för oss att ta emot illrarna.

Anna

TottsiGirl
0

Hejsan och vad kul att du/ni vill skaffa iller..

Under Omplaceringar/Säljes/Köpes finns många omplaceringsannonser.. Tror även Cannydia här inne på forumet har flera omplaceringar då hon e omplaceringskordinator, så henne kan ni ju också kolla med :)

Lycka till

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

JossanH
0

det finns fler aomplaceringar som verkar ha legat ute för omplacering länge.. flera förreningar har omplaceringsansvariga som ni kan få hjälp av! :)

Priset varierar men brukar ligga på runt 500-2000 kr

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

Jag skulle tipsa er att ta kontakt med de olika föreningarna och höra med dem vad de har inne. Berätta om er själva och vad ni har för hem att erbjuda ett par omplaceringar så kan de säga om de har eller väntar in några som passar just er.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Har PM:at dig

TheUnknown
0

Tack så mycket för era svar, anledningen till att jasg inte svarat här är att jag inte visste hur man gjorde, jag trodde era svar skulle skickas till mina meddelanden. :P hehe så konstigt det kan bli. Men tack så jätte mycket för alla tips.

Anna med pojkvännen Allex

werner
0

Håller med ovanstående :)

TheUnknown
0

werner: haha tackar där, icke främling.

werner
0

#7 ^^ vi hörs på pm och i andra trådar :)

TheUnknown
0

werner: det gör vi. :)