Somnat in
Min sötnos Janey som var 6.5 har fått somna in i min famn. Hon kliade sönder sig själv och det gick knappt och få kontakt med henne. Dock var det ett beteende som kom gradvis. Hon åt, drack gick på toa och hade hur fin päls,hud och slemhinnor som helst. Ett blodprov visade blodbrist och ett ultraljud visade att hon hade cancer i lymfkörteln. Vetrinären trodde hon kliade sig som en överslagsreaktion på sjukdomen som hon inte kunde fly ifrån. I övrigt har hon varit frisk och hade ett bra sockervärde.
Nu har jag inga illrar längre så det är väldigt tyst och tomt här hemma. Ulrika har sagt att jag kan få låna en illbatting av henne om det känns för tomt någon dag. Tack gumman!
Ha det så bra här på forumet kommer nog inte vara här så frekvent längre. Ta hand om era små!

Oh :( Stackaren.. Hoppas att du mar bra 
// Amanda

Beklagar sorgen.

Ne fy,,beklgar soger :(

Usch då, vad tråkigt. det är alltid trist att mista en gamling. Beklagar!

Beklagar din sorg. Vad gulligt av Ulrika att låta dig låna en av hennes om det blir för jobbigt för dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja, det är bara att komma och hämta om det skulle vara så! :)
Har lite olika personligheter att välja mellan ;)
Beklagar sorgen!
Sara
Vad tomt det måste kännas nu. Beklagar din stora sorg.
Paulina

Beklagar så oerhört, vad snällt av Ulrika att du kan få låna en iller om du känner för det. Ta hand om dig och kom ihåg att du har gjort allt för din älskling, så jag hoppas du inte beskyller dig sjäv. *tröstramar från mig och mina tre tussar*

Beklagar sorgen!
Beklagar sorgen.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Så hemskt att höra. Du gjorde det rätta. Det är det svåraste som finns att ta beslutet som ändå är bäst för lilla illern.
Jag beklagar sorgen :( hon har det bättre nu!
kramar
Tack alla! Det är tomt här men det finns mycket minnen. Många bra minnen, det är det viktigaste!