Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 754 ggr
Gilla
0

Inte dum inte

lolla87
0

haha nej du.. den va bra den! tur att mina lådor inte är så i köket men bobby brukar göra så med byrån i hallen.. bet sönder ett läppglans och hudkräm då-…

Faxlin
0

Japp iller intelligensen. De kan bara de vill. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

knas
0

JibJab är en rolig sida med sina serier om bush och USA =P kolla på dem oxå

Remaining
0

Oj oj, de va klyftigt gjort (;

babsan
0

haha, den klättrade ju upp ju :P haha, såg ut som dom gör på filmer(tecknade)

Tesan
0

Precis så gjorde vår lilla Kerstin…

R.I.P

Intelligenta allan…

Sara
0

Så där gör Funny med alla byråer!

Sara

Ciccie
0

haha, den var rolig =D

AlbaStiffler
0

Stiffler gör sådär åxå i vår sovrumsbyrå. Rätt störande faktiskt. Anklagade min pojkvän för att han aldrig sköt in lådorna, innan vi kom på Stiffler med att pilla ut dem… *S*

Aelsklinn
0

Phu! Som tur är gör inte våra låneillrar något sånt… De är nästan inte illrar för de är så snälla och obusiga. Vi får bara passa oss så att vi inte är helt oförberedda på bus när vi får hem vår lilla valp. Tänk om vi får en superbusig monsteriller som klättrar i gardinerna! Räcka ut tungan

Smeagol
0

Så där gör smeagol jämt vid dataskrivbordet men endast om en låda står lite på glänt annars kan han ej få upp dem som tur ät. Jobbigt när man letar efter alla viktiga papper!!

Aviendha
0

Haha, det där gjorde Chade jämt i köket! Fick spika dit en platta bakpå den näst nedersta lådan o lägga jättetunga saker där, då stoppade jag honom =)

skrollan
0

vad orligt häftigt! Haha :)

Norrskenets
0

hehe ja verkligen inte dumma djur det här inteSkrattande

Soffi
0

Så jäkla tufft!

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så gjorde Aslan också när han levde, han var mästare på att öppna alla sorters lådor. Inte bara dom så var så enkla som på filmen. Har ett minne av honom när jag kommer in i sovrummet, då håller han på att dra och dra för kung och fosterland i den nedersta byrålådan för komma ner och lägga sig. Stod och tittade på honom i ett par minuter innan han lyckades att öppnade så pass mycket att han kunde trycka ner sin kropp i springan. Sen 5 min senare så sov han illersömn där i. Orasken till har slet så var för att jag hade puttat in byrån för att jag skulle städa, sen hade jag glömt (dumma mamma) att ställa tillbaka den så att det blev en liten glipa mellan byrån och väggen. Illrarna hade sedan länge övertagit den nedersta lådan som sin, och ofta så sover dom där än idag. Så numera så ser jag alltid till att byrån står ca 5-6 cm från väggen så att dom kan komma bak i lådan. Jazz har också upptäckt lådan, och ofta hittar man honom sovande illersömn precis som Aslan gjorde.

werner
0

Smart iller hatar dock han som komenterar i bakgrunden.. han på worlds funniest animals på animal planet.. var roligare ifall han var tyst :S