Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 956 ggr
scorpion66
0

Iller i Dalarna.

Hej.

Finns de illrar i Falun trakten? Skulle gärna vilja ha kontakt med någon isf. Sen skulle jag vilja veta om det finns någon omplacerings iller i närheten med för det skulle kunna vara ett altenativ till en valp som jag oxå skulle vilja ha.

//Camilla

Musiken
0

Jag finns i Avesta nagra veckor nasta sommar.. :P

scorpion66
0

Ah ja då kanske vi kan ses.. Jag har förhoppningsvis skaffat en iller innan dess. Du kan väl höra av dig när det närmar sig?

Musiken
0

Det kan jag absolut! Kommer troligtvis hem over jul ocksa, men utan iller :)

scorpion66
0

aaa… Men de låter ju bra tycker jag. :)

Faxlin
0

Jag vet ingen omplacering i närgheten just nu. Den närmaste omplaceringen är i Sandviken och det är visserligen inte så långt ifrån dig.
Sedan brukar vi ha en del iller träffar i Gävle. Vi är en hel del iller ägare där. Så du kanske vill komma på någon träff med oss någon gång.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

scorpion66
0

Ja gävle är är ju inte långt att åka till. Så dit åker jag gärna. Jag kommer inte stressa med att skaffa en för jag vill det ska vara rätt för både mig och illern. :)

Faxlin
0

#6: Helt rätt inställning. Man ska inte stressa fram skaffandet av något djur. Men du är välkommen på träffarna även utan iller. Bara för att prata iller och så kan du få gosa med våra :-)

Audiatur et altera pars

scorpion66
0

det låter super isf. :)

Faxlin
0

#8: Jag har ett helt gäng här hemma. Och likaså de andra som brukar komma. Så iller över till dig att gosa med finns det garanterat. Nu ska jag bara få tag på Elin i Gävle så vi kan bestämma ett datum :-)

Audiatur et altera pars

scorpion66
0

Jag vill så gärna träffa er alla och få kontakten med både er och era små vilddjur. Ska bli skoj och hoppas att träffen inte blir när jag ska på kurs :S

Faxlin
0

Berätta gärna när du ska på kurs så ska vi vara snälla och inte lägga träffen då.

Audiatur et altera pars

scorpion66
0

Första delan är från 28 sep och 2 veckor fram och den andre är inte bokad ännu :S

Faxlin
0

Då vet vi i alla fall den första. Så undviker vi den tiden :-)
Så får du hojta till när du vet nästa.

Audiatur et altera pars

scorpion66
0

japps. :) låter suveränt de.

elinn
0

Jag kan när som helst. Men eftersom mina illrar åkt på skabb vill jag gärna att vi väntar minst tre veckor =)

scorpion66
0

Aj då… De va ju inge bra. Ja jag har nog tyvärr inte kunnat innan heller. Jag åker på kurs den 27 och är borta i 2 veckor så efter det kanske jag kan. :)