OT Konstig lycka?
När jag är hemma och hör att någon sätter på vattenkokaren… eller ja, tekokaren som vi kallar den eftersom vi anväder vattnet till te, då blir jag lycklig. För jag älskar te så mycket :P
Någon konstig småsak du blir lycklig av?
golf.ifokus.se

Hmmm. Jag blir ganska lycklig av att mina tojningar i oronen varar ibland for jag tycker att det ar sa roligt att tvatta dem :P
// Amanda

Äpplen som luktar gott.

#1 Jag tycker det är kul när det blir sån sårvätska runt töjningarna så det liksom lossnar när man skruvar på dem :P Det typ kittlas i hålen då
Blir dock inte det förrän jag försöker ta ut dem en gång (de är smalare på mitten, så jag töjer öronen ca 1 mm varje gång jag tar ut dem).
Nu ska jag dricka te :D
golf.ifokus.se
#1 du med? Jag trodde jag var knäpp =P
Paulina
#1 och #4 haha jag tror de e för att vi tjejer vill ha nåt att ta hand om :P jag tycker samma sak :P
#5 ja, det kanske är så =) En kompis berättade nyss, då jag tog upp det, att hon saknar sin sambos bröstvårtspiercing av just den anledningen ;)
Paulina
#6 hahaha! :P hon får se till att de blir en ny! :D
Jag älskar att pilla bort sårskorpor vilket resulterar i fula ärr =(. Och nybäddad säng! Älskar att sova i nybäddad säng

#8 När min syrra var mindre så sa hon en gång att hon ville ha en sminkdocka med sårskorpor så hon kunde pilla bort dem :P
golf.ifokus.se

jag älskar att höra de ensamma tonerna på gittar i början av nån låt :D

Min sanna lycka är när Oboy finns hemma.
#9 hahaha! Ohoh! Lycka är att klämma finnar på andra! 

Pissregn, röda löv och gatlyktor
Hösten älskar jag, när det spöregnar och man har giltiga skäl att sitta inne och kura.
En annan sak som gör min lycklig är när jag vet att jag ska läsa en bra bok när jag ska lägga mig för natten.
Sara

Kalla klara höstnätter med stjärnor

#12: Word :D haha
#16 lite småäckligt kanske, men ett rent nöje. hihi
klämma finnar? ni e galna, jag kräks nästan bara av tanken! :/
hahaha!
Meschmich är lite speciell ;)
#20 :O Im so not! Jag är precis som alla andra, en medelmåtta kanske man skulle säga. Haha. Om någon är lite speciell här är det du Therese, min lilla krogenflickvän! haha
Haha xD Det är tur jag har dej!
Å fy!! Jag kan ju knappt klämma mina egna finnar utan att spy! 
Sara
#23 hihi det är skönt att klämma andras finnar på något sätt… Spyr gör jag om någon äter omelett, gör omelett, eller ens pratar om omelett.

#24 Spydde du nu då? :S
golf.ifokus.se
#25 neej :O Över internet kan jag prata om det. Men kommer du ihåg festen hos Thomas när Nicky fick för sig att göra en omelett mitt upp i allt?
Jag började nästan gråta ju 
jag älskar också att pilla sårskorpor!… Gärna på mig eller min pojkvän…
Sen älskar jag när det snöar jättestora, tunga snöflingor och man har varit på fest med en massa musik och man ska gå (gärna ganska långt) hem och det är sådär tryckande i luften för all snö och nästan alla sover men man hör plogbilen långt borta och sina egna knarrande steg.. Då blir jag nästan gråtfärdig så himla fint det är.
Sen har vi ny musik på ipoden- går inte att beskriva den känslan med ord.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Åh, jag älskar att åka bil när det snöar stora flingor :D
golf.ifokus.se

#27: pilla sårskorpor <3
Älskar att sitta på bussen, då kan man bara vara. tycker det är rätt avslappnande. Dock hatar jag när någon jag inte känner sitter bredvid mig eller om det är mkt folk…
pilla sårskorpor ja.. humm jaa de gör ja jämt :/
ser förjäkligt ut :P men på nåt sätt avslappnande,
lycklig vet ja inte om jag blir ^^
#26 Haha det minns jag! Kom hit Em för nu har vi tapetserat så skall jag bjuda dej på mat, omelett! :D
#31 blä för dig!
doften av nyklippt gräs

Jag blir lycklig vid denna tiden på dagen också, för då har mamma slutat jobbet och då kommer hon snart hem så vi kan dicka te tillsammans :D
golf.ifokus.se
Jag är lycklig när jag ser att jag äntligen har kommit till sida 37 i matten! Har jobbat hela helgen för de :'D och NU nådde jag den heliga sidan, HAHAHA x'D, vilket betyder att jag kan slå igen boken och gå och ta hand om min mamma :D!
Jag blir glad av att åka bil på natten när det är vinter och mörkt det är bara så mysigt när bara lyckstolparna är tända och snön glider ner