mobil tips?
Eftersom min mobil nu förmodligen har vandrat till de sälla jaktmarkerna efter en mycket traumatisk sommar är jag på jakt efter en ny filiton….någon som har några tips?
Min Motorola V3 razor dök nämligen i toalett stolen härom dagen….hur jag lyckades? ingen aning…men jag är rätt begåvad
inte första gången jag lyckas med något sådant….
Så gärna tips på mobiler som har en livslängd över 3 månader 

Hmmm… du måste vara skicklig sara. 
Sony Ericsson w800i är en bra telefon. Den har ett minneskort som går att byta till ett störr. Kamera, radio, mp3 spelare och så har den en inbygd walkman som går att starta utan att starta själva telefonen. Dvs startar man bara walkmannen så slipper man störa ut tex flygplanets signaler.
ahhha…har nämligen suttit å kollat på den…så den är bra?
Jag är otroligt skicklig…i sommar lyckades jag tappa den under en brygga på ett kafé…som tur var var det inte vatten under…men där låg den i 2 timmar tills min bror kom å bände loss plankorna…sen fick den en hel Dagens spilld över sig…å nu toaletten det senaste…där jag även tappade min ipod förra året + att jag hällde juice över min gamla dator…så ja…jag e väldigt skicklig
borde skaffa mig en vattensäker telefon med mega drulle försäkring
eller helt enkelt ett telefon kort

Jag är nöjd med min.
Stackare.
#0 jadu, en telefon som DU ska få att leva i över 3 månader menar du väl?? =), inte många telefoner som tycker om att bada i toaletter!! jag har en razor själv, och är mycket nöjd! Dock har jag inte försökt att bada den än.. Du kanske skulle laminera din nästa telefon… ipod… och dator!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Har inget tips på telefon man kan ju berätta att någon förstörde min telefon då jag sov i förra veckan, vet inte vem det kan ha varit men det är bara Tengil och jag som bor här
hehehehe…kan tyvärr inte skylla på mina pälsar….får själv ta på mig hela skulden…hmmmm kanske ska testa det där med att laminera…

Sony Ericsson har en mobil som tåler vann… R310s

Själv har jag en Siemens M75….den tål både stötar och vatten och damm! Inte så kul som telefon iofs, men tålig som sagt! 
Sen kommer ju snart Nokia 5500…en rejäl stöt å vattentålig smartphone.
Låter som nån sån mobil skulle vara lämplig åt en klant som dej… 
Ett annat tips är ju att låta bli att ha mobilen på toaletten….
hehehe…det hade ju varit en smart lösning…samt ha senilsnöre på den så jag inte kan tappa den på skumma ställen
Både Patrik och jag har Sony Ericsson w800i och vi är jättenöjda, kanon att lägga in musik och talböcker på.
SKa du ha en hållbar så är det Nokia 3310, den har vi som larmtelefon på jobbet och jag lovar att den har fått stått ut med mycket men jag tror inte en toadykning 
Tyvärr tror jag inte att 3310 tillverkas längre annars var det en kanontelefon om man bara ska ringa på den 
Ett tips: Min pappa brukar ha sin mobil i ett "liftkortsnöre" när han är ute och seglar
Hur har det gått SaraE har du kommit på vilken telefon du vill köpa??
Chrille vill köpa den där telefonen där man kan skicka msn meddelanden ifrån. 3G (nätet) är det som har den tror jag.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
msn funkar på typ alla tremobiler, vi hade varsin tremobil runt förrförra julen, o vi tankade ned msn till båda dem och även en hel drös med spel. Så det är bara bullshit det där med att det är nytt med att ha msn i mobilen. :)
hehe en livsglad mobil är Samsung SGH P510 Den har jag haft i hela 2år och den har badat i badkar, varit ute och gått i regnet, hoppat höjdhopp ner i asfalt, betong mm, den har även lekt i skruhinken några gånger, illrarna har tagit den o bitit på antenen och lekt mm, jord o sand har den varit nergrävd i ja…de va liet jag mins att min mobil varit utsatt för o den lever än, några skönhets skavanker som att den silvriga färgen på antenen har illrarna gnagat bort o en skricka i själva skalet men displayn är bra o mobilen i sig är praktisk, inga jätta funktioner men den är en färgmobil med kamera…o me tanke på vad min gått igenom e ja faktiskt lite stolt att den hållit +att batteriet än är bra. man har bara fått plocka isär den o lagt den på tork så har den funkat nån timme senare…eller dammsugit den

Jag hade en nokia 3510i förut innan jag bytte, eller innan jag tröttnade rättare sagt, som jag råkade stoppa i tvättmaskinen
Den låg i typ ½ minut innan jag kom på att den var där. Men jag tog isär alla delar jag kunde och när allt torkat så funkade den faktiskt 
sony ericson W300i, jag är jättenöjd, men kanske inte om man är alltför klumpig… tror inte att den tål bad :P
Min kompis säljer en samsum för 100 kr med kamera och allt