tavlor och teckningar
Finns det fler här inne som använder sig av pensel och penna?? jag får ryck ibland då jag kan måla en himla massa bilder och nu har jag börjat teckna också. favorit modellerna har jag ju här hemma. Tänkte dela med mig lite av vad jag åstakommit!
Om det finns fler som målar eller så får ni gärna lägga in bilder på det i denna tråd!
Först ut har vi mina äldsta verk. Dessa är gjorda i akvarell (tänker inte ens nämna att jag skrev pastell först istället för akvarell..*iller, iller, iller*) och jag är väl sådär nöjd med vissa av dom.. men några är iaf sålda nu!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ska ju stå varför jag INTE gjort flera vet jag knappt.. =)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Dom är så fina dina tavlor tar du med dom till IT
ja, akvarellerna som är kvar tar jag nog med, men jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra med teckningarna.. kanske behåller jag dom själv!! 
Sajtvärd på Iller.ifokus
Åh vad fint du ritar Jossan. =) Tänk om man kunde rita så fint.
Vad tar du för och rita av illrar? Om man kanske vill ha 4 st på en stor tavla? eller kanske rent utav måla de?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

mm det var inte snält 
ta med dom oxå tycker jag det kommer ju så många till IT i år
Hehe… jadu, jagf vet inte.. Är många som har sagt att dom vill att jag ska göra det, men sen hör man inget mer. Sen så vet jag inte om jag är inne i "en sådan period" nu.. men jag ska tänka på saken! Du har ju bra bilder att måla ifrån iaf!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Det över var tänkt till madde.. =)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jossan wow! vilken talang du har! superfina målningar och teckningar *imponerad* önskar att jag kunde måla sådär :) hah, jag säger som madde, kan du inte måla av ngn av miina grabbar :))
#8: Jo bilder har jag ju som är bra nog att måla av. Och det är inte brottom eller så. men det kunde vara kul och ha något fint porträtt på våra fyra muffrisar. =))))

Jättefina!!
#10 Gimli skulle nog inte få plats på ETT papper är jag rädd… ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jossan meh!!! ;) honom skulle du iaf inte behöva måla av från ett kort, han skulle kunna vara en sovande modell! *flin* sova är hans specialitet! :P
#16 skulle kunna lägga honom på pappret och bara måla konturerna- sådär som man gjorde på lekis med sina händer!… Eller det kanske du kan göra själv… ;)
#17 Tackar!! den bilden du visade var cool!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Vad kan man säga. Alla ni som kan rita det är ju ren talang.=) otroligt snyggt gjort av er alla.

Otroligt fina!

#17: Den bilden skulle nog bli rätt häftig på en glastallrik. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars