Mirakel förekommer!
Som jag berättat innan har jag två låneillrar här på illerdagiset och jag tänkte bara berätta hur det går. De som känner Myran, min egen iller, vet att hon är en jäkla kärring- minst sagt.
Hon hatar andra illrar. Den ända hon gillat är en som heter Mirri, men även henne gav hon ett nyp en gång.
Så i börjat var det full fart här. Plocka skitar och skura golvet- satan va illrar skunkar!;)
Sigge och Wilma är två helt underbara sötlökar. Wilma ha tytt sig till mig och sambon. Hon vill ligga i vår säng konstant- hon är en riktig gosiller!
Sigge och Myran däremot, hör och häpna, har blivit kära!
De sover hela tiden ihop, oavsett hur mycket plats det finns att sova på ;)
Äter, dricker…you name it!
Men en sak får han inte göra…När han leker drar han Wilma längs golvet, hon accepterar det och bara ligger still. Myran däremot blir galen och skriker som en gris! I stället vänder hon sig om och släpar Sigge i stället- ser så himla kul ut eftersom han är mycket större än henne.
Nu är det bara några dagar kvar innan Wilma och Sigge ska åka hem igen. Vi kommer att sakna dem grymt mycket, de har trots allt varit hos oss i snart 5 veckor.
Men jag tror ändå att Myran och Sigge kommer sakna varandra mest!
Vad roligt att höra! Det måste ju hjälpa Myran lite i att inse att alla andra illrar inte är hemska ;)
De måste ha klickat väldigt bra som personer, med tanke på hennes tidigare beteenden mot andra. Vad kul! Ni får försöka ordna love-tripps åt de små turturduvorna ;)
Paulina

Vad roligt att höra. Med andra ord så är det inte hopplöst att hitta en kompis till Myran. Låt henne välja ut sin polare själv bara. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Å vad tråkigt då att myran blir av med sina kompisar igen snart då… Men kul att se att hon kan bli polers… :-)

Ja, äntligen slipper jag bita naglarna av mig när hon ska träffa en ny iller. Men undra hur hon reagerar nu när hon blir ensam. Jag ville så gärna ha din lilla älskling Åsa!
Det blir nog många turer fram och tillbaka för att ha små träffar med Sigge ;). som tur är bor de bara en timme bort nu, innan, när vi bodde i Blekinge var det 7 timmar bort, lite långt att åka bara för att säga hej.

Ååå…vilken härlig bild :)

#4> Dax att skaffa tillökning då? :-)

#4: Har ju fått ett återbud så det finns två att välja mellan. Så du får väl skybda dig hit och kika på dem. Och se om någon faller Myran i smaken som ny vän :-)
Audiatur et altera pars

#7 Hjälp! du får inte säga så! Jag blir så sugen att jag får gåshud! Vad skulle jag inte göra för att ha en valpis hemma och just från dig med.
Sambon sa emot tillslut som jag skrev i smset, han oroar sig för ekonomin. Jag ska på arbetsintervju i morgon, om jobbet är mitt så blir det inga problem. Då ringer jag dig och kommer på stört! ;)

#8: Du är så välkommen så. Bara att ringa.
Audiatur et altera pars

HAHAHAHAHAHA ! Vilken jävla bild !

Jag kan inte själv förstå hur de tyckte det var skönt att ligga så i korgen, haha…
Finns det hjärterum så finns det stjärterum. 
Sara