Nära döden upplevelse!
Mamma kom precis hem från jobbet, så jag frågade henne om hon ville hänga med ut en stund och kolla när illrarna lekte i snön…
Hon sa: men kan vi inte dricka te först?
Jag sa: Vi går ut till illrarna först, sen dricker vi te, för du har ju ändå skorna på dig…
Så vi gick ut…
Jag såg ett snöre till en leksak som gick in i osten där Melwin låg och sov. Sedan började jag skratta, för jag såg att han hade krupit igenom en leksak och att den hade fastnat halvvägs.
Sedan blev det mindre kul när jag insåg att den verkligen satt fast! Gick inte att få av. Mamma häntade sax och tång och jag klippte och klippte men repen gick inte av… fick tag i en ände och började dra av repet, tills bara kartongen innanför var kvar. Slet av kartongen, och vad är innanför om inte mer rep? Jättemycket lim överallt, omöjligt att få tag i en ände för allt lim, saxen biter inte, tången biter inte, Melwin kvävs och låter konstigt och blir förbannad på mig för jag försöker klippa upp honom. Tillslut funkar saxen och jag börjar dra av repet. Melwin kvider, jag får av allt rep och han ligger helt slitta och är alldeles utmattad. Sedan springer han ut i snön ett varv, ser att jag ger Epona en godis, så han rullar runt… japp, Melwin var godissugen efter allt slit. Dumma leksak.
På bilden ser ni vilken leksak det är jag menar…den är nu mera en död leksak.
golf.ifokus.se
Og fy vad obehagligt! Tur att det gick så bra! och tur att ni inte drack te först!!

Ja, jag vet inte hur det hade gått om vi drack te först…
Han låg bara still inne i osten, och började låta konstigt som om han kvävdes först när jag försökte klippa upp allt… han måste fått panik, jag fick panik, jag blev helt svimfärdig!
golf.ifokus.se

usch vad obegaglit :(

Nej men…fy :S
Vad otäckt!
Sån ska vi inte ha…
Usch! Tur det gick bra.
Sara

Ja, jag blev livrädd :(
Och jag som skrattade åt honom först när jag såg att han hade fastnat 
golf.ifokus.se

Putt för er som har missat och kanske har liknande leksaker… de är livsfarliga… som element.
golf.ifokus.se

Hugaligen… Var det en sån där låda maskerad till en ost med oståhål som han fastnat i?

#8 Du ser en bild i huvudinlägget på den ju :P Den runda ihåliga.
golf.ifokus.se