administratören
har fått in klagomål vilket gör att denna sida kommer att läggas ned vill ni forsätta får ni öppna ett nytt forum då mobbning och trakasserier bryter mot i fokus regler
admnin
ha ha ha…
Nu böjar detta bli välidigt tråkigt! Fan vad less jag blir !

Det här är så tragiskt. Jag tycker så synd om den stackare som sitter och roar sig med detta. Erat liv måste vara så patetsikt tråkigt om ni inte har annat för än att sitta och försöka förstöra sajten för mig. Om denna sajt skulle läggas ner kommer informationen ut från mig.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag tycker synd om dig Åsa som får så mycket extrajobb med denna människan. :(

#4: Tack det känns skönt att höra. Just nu är det verkligen jobbigt. Tycker inte det här är skojigt längre.
Audiatur et altera pars
#5 Nej jag förstår det. Det är verkligen tråkigt när människor ska förstöra för andra!
Har man någon form av bevis som gör att man kan lägga ned ett helt forum eller står det "ord mot ord" om ni förstår vad jag menar?
Sajtvärd på Iller.ifokus

#7: Nej jag förstår inte hur du menar. Förklara är du snäll.
Audiatur et altera pars
Om detta nu är samma person som tidigare så borde h*n ha väldigt tråkigt på dagarna..
Vem orkar hålla på så här egentligen?!
Håller med Lenore, stackars dig Åsa som får en massa extra jobb, men du gör ett bra jobb!!
Är det så att någon har skickat in klagmål och har direkta bevis på vad folk har skrivit som kan tolkas som mobbning eller är det bara att någon har skrivit o beklagat sig och då har admin fått för sig att lägga ned hela sajten?
Sajtvärd på Iller.ifokus

#10: Sajten ska inte läggas ner. Detta är en tråd skapad av ett troll. Inte av de ansvariga bakom iFokus. Deras medelanden ser annorlunda ut. Dessutom kommer de i första hand ta kontakt med mig om något är konstiget med denna sajt. De tar inte beslutet att lägga ner iller.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Audiatur et altera pars

#12: Det är det sajtvärden som bestämmer.
Audiatur et altera pars

Suck..
// Amanda

Finns det inga andra sidor som du skulle trivas bättre på?
Typ Andlig utveckling, Insidan, Personlig utveckling ?
Eller varför inte pröva en trevlig hobby så kanske du kan få något nyttigare att tänka på o kanske hitta lite andra trevliga vänner?
Lite tips : Astrologi, Djurfoto, Foto, Glaskonst, Hoya, Hästfoto, Keramik, Lajv, Medeltiden, Modellbygge, Nallar, Proveniens, Pyssel, Raggare, Teckning, Textilhantverk
Kan ju inte vara för kul att ha det som du har det…
Men vad!
Nu går det ju över gränsen!
Snacka om att inte ha nåt liv.

Nej men om alla bara börjar ignorera dessa inlägg så är det väl bara att hoppas på att personen i fråga kmr att tröttna.
Man kan väl svara på dom frågor som är väsentliga och kan hjälpa andra.
Sen är det bara att skita i personen!
H*n tycker ju bara att de är roligt att hålla på när alla skriver oh blir irriterade, h*n vill ju bara ha bråk.
Så sluta svara hur arga ni än blir.
Sajtvärden gör sitt bästa. Men som personen har skrivit att h*n har flera datorer och IP-adresser blir det lite svårt.
Men vi alla får hjälpas åt att ignorera!
Kan vi det ?
// Liinda
Detta var bara för mycket! Här hannjag tom få en klump i magen innan jag insåg att det inte stämde!
Jovisst, jag ignorerar så mycket jag kan, men det är trist att komma in här och se detta, det gör att jag inte finner samma nöje i att besöka iller.ifokus längre.
Visst, jag försvinner inte, men det är mycket tröttsamt, och hade jag vart ÅsaF hade jag antagligen blivit gråhårig och partiellt flintis vid detta laget..
Paulina

Vad bra att sajten inte läggs ner, den betyder mycket för oss som har iller. Tråkigt att det finns personer som vill förstöra för alla andra medlemmar….
Förstår inte hur folk orkar, såg samma fenomen på lunarstorm när jag var 13 år gammal och scammen utfördes av folk som var runt samma ålder som mig.
Tycker att det är synd om dig Åsa att behöva stå ut med dessa ständiga påhopp från både kleti och pleti, och i detta fallet Admin eller vad det nu var han kallade sig. Trivs han inte här inne får han väl flytta sin häck någon annanstans då.
#22 håller med