Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 315 ggr
ferretgirl
0

Till Yasmin

Hejsan!!!

Jar försökt att skriva ett svars PM till dig, men det funkar inte. Det konstiga var att det gick bra att skicka till Jaha_ja här inne, men inte till dig, fick felmeddelande alla 3 gångerna jag skulle skicka meddelande. Så här kommer det, om du ser det Åsa så kan du väl stoppa alla inlägg eftersom Yasmin kan skicka PM till mig, det är bara jag som inte kan det.

Hejsan!!!!

Jag bor i Helsingborg, vart bor du själv?? Är det inte alltför långt iväg kan jag kanske komma och lämna honom hos dig, eller om du ska till Änglaillern i nov (fast det är ju förstås en liten tid dit) så kan jag ta med honom dit upp. Han blir då 30 veckor, dvs ca 7½ månad gamal. Vet inte om jag skrev priset på honom, men det är sänkt från 3000:- till 1800:- Del för att han nu är så gamal, men också för att han ska hitta ett hem så fort som möjligt.

Hör av dig om något av det är intressant, så kan vi säkert komma överens. Men då jag inte kan svara dina PM så kan du om du vill maila mig på trollvalpen@hotmail.com för där vet jag att jag kan svara dig.

Christel.

Faxlin
0

Japp jag låser detta. Det här med att få fel meddelanden kan jag säga har inträffat för många nu.
Så jag trycker bara på tillbaka pilen i webläsaren så kommer texten tillbaka. På så sätt behöver jag inte skriva om det hela utan kan försök gång på gång. Upp till 6 gånger har jag gjort det i följd i dag.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer