Äntligen............
Hejsan alla!!!!
Äntligen har Lilla My hittat en ny mamma som ska ta hand om henne. Hon kommer att bo i Malmö så jag kommer säkert att träffa henne ibland. Hon kommer toligen också med upp till Änglaillern med henne om hon kan. Annars tar jag upp henne, My är redan anmäld upp, det gjorde jag redan inna vi fick kontakt, så även om Mysis nya mamma inte kan ta sig upp, så kommer My dit.
My och Christel.
Åh, vad kul för henne!
Sara

Ah vad bra! :) Hoppas att Otto hittar hem snart ocksa da :)
// Amanda
Tihi, såg nyss på qx att en tjej skulle få hem honom! :).
Hon verkar trevlig, härligt med lite fler illerägare i hbt världen :D!
#3# är det Otto du pratar om??? För han har ingen än som har visat 100 intresse av att köpa honom mig veterligen. Hans syster My flyttar i övermogon ner till Malmö, men Otto stannar här hos mig tills jag har hittat någon som är 100 på att han/hon vill ha honom.
#4 Oj! skrev fel, henne ska det stå istället för honom :)!
Misstänkte det #5#, men var inte 100 på det. Så Otto finns kvar här hemma tills jag hittar någon som vill ta sig an honom, men är han inte såld innan jag åker upp till Änglaillern, så får han stanna kvar här hemma. Då är han nästan 7 månader gamal, tycker då att han har blivit för hemmastadd här hos mig, och vill då inte rycka upp honom från sin fosterbror, mamma, mormor och kusinen Nanooq.

Oj va kul att hon hittat ett hem!