Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 255 ggr
Mangafreak
0

Hälsning fr Dunderklumpen :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en hälsning från Dunderklumpen Baloo, hem till matte Veronica (självklart så hälsar han till alla som känner honom också).

Saknar dig matte, även om det är ganska trevligt här… men snart får jag träffa dig igen, de säger att jag har slutat lukta illa nu… De säger också att mina manliga kulor har blivit MINDRE!! Hjälp mig matte, inte ska väl mina kulor bli mindre!

Skickar med lite foton så du får se att jag fortfarande är lika vacker :)

/Dunderklumpen Baloo (med lite skrivhjälp fr Carola)

Mangafreak
0

En till…

Veronica
0

Åh, mammas Klump! Längtar efter dig jag med! Du ska inte oroa dig för kulorna, dom blir större igen nästa år =))

Amor vincit omnia

Mangafreak
0

Tack älskade mamma, nu är jag inte lika orolig längre. Bara du lovar att de kommer tillbaka nästa år :)

Skickar med fler bilder nu, de skulle ha kommit upp igår… men det biddde lite problem som jag inte lyckades lösa. Men nu tycks killarna här inne ha löst det säger extramatte Carola :)

Mangafreak
0

Ännu en..

Mangafreak
0

En till…

Mangafreak
0

Och en till :)

Guteillern
0

En hälsning till Veronica från Dunderpojken! ;-)

-eM-
0

Hm, en riktig grävling! Veronica, inte märker väl du om han aldrig kommer hem igen? Skrattande

Veronica
0

Joho du eM! Min goklump ska hem till mig igen……Räcka ut tungan

Amor vincit omnia

Guteillern
0

#8 Grävling vet jag inte om jag vill kalla honom. Han vägde 1158gr den 4:e. Tre av killarna här hemma är tyngre…Quasi 1586gr.,  Kotetsu 1284gr. och Admiralen - 1236gr.

#9 Din goseklump kommer den 21:a. :-) Han är helt underbar, ger oss många glada skratt. Här är en hälsning från guldklimpen…

//Ammi

-eM-
0

Okej Veronica, väger han under 1,5kg så behöver du inte vara orolig, men fin var han ivf! :D

Mangafreak
0

Hmm.. tur att inte Quasi ska med till IT.. då skulle förmodligen eM stjäla honom. Eftersom han väger över 1,5kg… :)

Faxlin
0

Ja håll hårt i Quassi, hon brur sig inte om om de är lite jobbiga heller. Så där finns risken att han försvinner annars. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Guteillern
0

Det är såå skönt att ligga och lata sig…fast jag kanske skulle masa mig upp.

Veronica
0

Så skönt han har det =) Måste ju inhandla en likadan jag med så han kan fortsätta att sova gott!

Amor vincit omnia