Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 861 ggr
sarae
0

Utegården m.m

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder från utegården och lite illrar ;)

OBS: gården är inte klar, skalet är färdigt och den är illersäker, har inte börjat inreda den på allvar, så ni får ursäkta röran som råder, det ska även målas om ;)

Men den är iaf enormt uppskattad av illrarna!  an ser sällan några illrar inne nuförtiden, till och med gamlingarna stitch och buffy föredrar att vara ute.

sarae
0
sarae
0
sarae
0
sarae
0
sarae
0

Dweia sover sött i mattes säng..nej, hon ska INTE ha valpar imorgon ;) Hon e bara lite kramgo

sarae
0
sarae
0
sarae
0
sarae
0
sarae
0

Det första Molle gjorde när han kom ut i utegården, var att klättra högst upp, och springa fram och tillbaka längs med tank kanten…tror ni nojjiga matte hade hjärtat i halsgropen?

sarae
0
sarae
0
Gustav-o-Linda
0

va lik adria va min iller !

sarae
0
Musiken
0

Haha, vad sott :') Fast Dweia ar ju riktigt smart jamfort med Pudding :P Pudding ser ut som en isbjorn haha.

tokage
0

Jag är helt kär i bild #6, jösses vilken sötnos säger jag bara! :'D

Madde
0

Det såg ju riktigt fint ut och självklart fina kort på illrarna. =))) Så söta de är. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sarah
0

Tjusigt. Adria och Merytamun är verkligen lika!

JossanH
0

Väldigt fint Sara! Ska bli spännande att se när det är helt klart. Skulle vilja ha en bildvisning på hela din lya då så man får se den också!!

Och lite mer bilder på alla illrarna… :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

Tack allihop!

#19 tack!  Nu vill jag ju se en ny bild på merytamun ;)

#20 tack! Det tycker jag också! Eftersom illrarna redan verkar trivas kommer jg nog att prioritera renovering av övriga huset. Bilder kommer ;)

Sarah
0

Du får se den stackars sönderbitna merytamun i örebro… lika fast marita har en vit fläck under hakan.

sarae
0

fixade lite mer i utegården när jag städade idag…ännu långt från klart, men det retar mig att man inte kan få det både snyggt OCH illervänligt ;)

sarae
0
sarae
0

här väntar jag fortfarande på en ordentlig borr, så jag kan borra hål, och dra rör igenom bokhyllan.

Theres
0

Jag skickar mina på semester till ditt illerparadis :D

golf.ifokus.se

werner
0

MissTake skulle leva loppan där, fanns massa att klättra i :D

sarae
0
werner
0

Ska bli kul att se slutresultatet :D