Forslag
Pa nastan alla djursajterna har pa iFokus finns det ju "Manadens Ratta/Marsvin/Katt" osv. Skulle det inte vara kul att ha manadens iller har pa iller.ifokus?
Under en manad far alla som vill bidra med en bild pa sin palsboll, sen under sista vecka i manaden ar det omrostning, och den som efter en vecka fatt flest roster far pryda framsidan under en manad (kanske med en liten intervju med agaren om illern i fraga?). Vill man vara mer selektiv i bilderna kan man ju ha teman, t.ex. att oktobers iller-bild ska vara Halloween-relaterad, och att December ska vara med jultema osv.
Tankte att det kunde vara kul eftersom framsidan inte fatt sa mycket uppdatering pa ett ganska bra tag och i brist pa viktig information osv kan man ju fa en ny sot iller att titta pa och lasa om varje manad :)
(om sajtvarden eller medarbetarna tycker att det ar for mycket jobb osv sa tar jag garna pa mig att organisera det hela
)
// Amanda

Har för mig att vi har haft det innan, men jag vet inte om någon vinnare någonsin har valts :)
Vi brukade få nominera våra illrar och sen blev det omröstning i en ny tråd. Vinnaren (ägaren
) fick starta nästa månadtävling.
Det är väl bara att köra på om någon tycker det är kul, anmälningar kommer nog.
Sara

Woho! Om tavlingarna funkar bra, skulle man kunna fa dem pa framsidan da? 
Jag gar och startar en nu pa en gang 
// Amanda

ooh va kul de skulle vart!! 
Pma Åsa och fråga.
Sara