Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 455 ggr
Musiken
2008-09-07 18:37
0

Forslag

Pa nastan alla djursajterna har pa iFokus finns det ju "Manadens Ratta/Marsvin/Katt" osv. Skulle det inte vara kul att ha manadens iller har pa iller.ifokus?

Under en manad far alla som vill bidra med en bild pa sin palsboll, sen under sista vecka i manaden ar det omrostning, och den som efter en vecka fatt flest roster far pryda framsidan under en manad (kanske med en liten intervju med agaren om illern i fraga?). Vill man vara mer selektiv i bilderna kan man ju ha teman, t.ex. att oktobers iller-bild ska vara Halloween-relaterad, och att December ska vara med jultema osv.

Tankte att det kunde vara kul eftersom framsidan inte fatt sa mycket uppdatering pa ett ganska bra tag och i brist pa viktig information osv kan man ju fa en ny sot iller att titta pa och lasa om varje manad :)

(om sajtvarden eller medarbetarna tycker att det ar for mycket jobb osv sa tar jag garna pa mig att organisera det hela Oskyldig)

Gustav-o-Linda
2008-09-07 19:12
0

Har för mig att vi har haft det innan, men jag vet inte om någon vinnare någonsin har valts :)

Sara
2008-09-07 21:57
0

Vi brukade få nominera våra illrar och sen blev det omröstning i en ny tråd. Vinnaren (ägaren Flört) fick starta nästa månadtävling.

Det är väl bara att köra på om någon tycker det är kul, anmälningar kommer nog.

Sara

Musiken
2008-09-07 22:45
0

Woho! Om tavlingarna funkar bra, skulle man kunna fa dem pa framsidan da? Oskyldig

Jag gar och startar en nu pa en gang Skrattande

MissNilsson
2008-09-07 22:53
0

ooh va kul de skulle vart!! Skrattande

Sara
2008-09-07 22:55
0

Pma Åsa och fråga.

Sara