Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 121 ggr
Madde
0

Tack för igår

Vill tacka alla som kom till gävle på illerträffen. Tyvärr var inte vädret med oss men inte hade vi mindre kul för det. =) Ska se om jag kan få ihop en artikel och lägga ut lite bilder och dela med oss av våra dag. =)))

Sen vill jag tacka Elin och Johan som lät oss ha träffen hos de och för att vi fick sova över där.

Mvh madde, chrille och xander, criss, xac och benjamin. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Velsan
0

Madde med terroristerna :P haha.. du får ta med gummit i artikeln de va ju lite roligt :P

sofie
0

Tack allihopa för en jätte trevlig dag. Både vi och illrarna hade skoj. Och Bianca fick sig ett äventyr hihi.

gameover
0

#2  hihihiOskyldig *hosthost*

sofie
0

#3 Hihihi Nu ska jag hålla hårt i min lillatös ;)

sarae
0

var det någon som försökte sno MIN Bianca? ( eller ja…snart min hihihihi) Flört

sofie
0

Hihihi ja jessica Gameover här på forumet ;) Så det blir till att sätta larm på henne.

sarae
0

jahaja…ny vet jag vem min konkurrent hehehehe….passa er…kommer ligga å lura vid dommar bordet Flört

gameover
0

" var det någon som försökte sno MIN Bianca?" näe sarae, jag försökte inte sno din bianca, utan jag försökte ta hem MIN bianca :P hihihih, ja asch, jag skulle kunna ha lyckats väldigt bra faktiskt, får se hur långt jag komemr nästa gångOskyldighaha

Lotta_A
0

#1: Haha. fan vad pinsamt att en lite iller skulle gå och hitta en kondom i MIN väska då.. Små tjuvar är vad dom är. haha. Men lite kul var det oxå. haha

Velsan
0

Tuggummi fick en helt ny innebörd ;)

sofie
0

#7 Hihihihi attans. Då får vi anställa vakter som vaktar henne hos domaren ;)

#8 Ja du kom riktigt långt, tänk om ni inte kollat fel påtiderna då hade min lilla tös vart kidnappad nu :(

sarae
0

hehehe…jag kommer att sitta mycket näääära dommar bordet…å jag har mina egna spioner hihihihi och en stor mkt diskret väska hon sk smugglas ner i….eller vänta nu…nu har jag nog sagt för mycket….får fundera ut en ny HEMLIG plan Flört

Faxlin
0

Kan bara hålla med, en super trevlig dag och kväll hade jag. Så skojigt att få träffa er alla. Och ett extra tack till Elin och Johan som lät oss träffas hos dem, och Madde och Crille som snällt körde mig hem på kvällen.

Men det var ju händelserikt, inte alla träffar som kan skryta med kidnappningar, kondomer och allmänt bortsprungna illrar. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tina-A
0

Det var supermysigt. Saknade verkligen alla illrar idag, drömde till och med om illrar (drömde att jag fick ta hand om pälsen och humla och en massa andra illrisar hihi). Toppen :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Madde
0

Ja vi hade riktigt kul. Det är något jag kommer minnas väldigt länge. =))) Hehe.

elinn
0

Jag vill oxå tacka alla som kom och gjorde träffen så rolig =) Ja, kondomen var ju en historia för sig =)

tackar även Chrille och Madde för en trevlig lördagkväll =)

Madde
0

Vem var det som hittade illern med kondomen i munnen?? Så jag kan hålla historien rätt. =)

Velsan
0

de va jag de :P hehe

Madde
0

Jaså du hittade illern. Var det triss eller chiuqita??? Hehehe

Velsan
0

jag vet inte riktigt, en liten med mörk mask:P

elinn
0

Det var Chiquita som hittade kondomen =)