Söker vattenfontän
Finns det någon som har en begagnad vattenfontän som vi får köpa? :)

vart bor du ?
Oj, sorry Södertälje :) Men kan tänka oss betala via posten eftersom vi är i stort behov :D

tänkte, i Bromma Zoo finns jätte billiga annars… typ 250 kr…
Jättebra e dom.. dom har inte lyckats välta eller tagit av locket på den …. kolla där…
tack, vad snällt, det var mkt billigt! Har dem hemsida? Ska jag kolla med sl hur jag tar mig upp dit såna fall :D

Bromma Zoo.se , kanske… prova :)
hittade på google precis, men den vill inte hitta vattenfontän, stavar jag fel ? =/

nä, dom har den kanska inte på nätet då…
Jag kan kolla i morgon om den finns kvar o meddela dig då….
Jag bor bredvid…
Åhh tusen tack, det skulle vara super snällt! Kolla in hur mkt den kostar fortfarande då är du jätte snäll!! God natt! :D

inga problem… natti
cat it finns på djurmagzinet i bandhagen för 269 kr :)
http://www.djurmagazinet.se/ Kolla tidningen i pdf, erbjudandet gäller till 7/9
där kostar den 319 kr :)
åhh tack velsan! Men vad står pdf för tidning?
måste man ha någon kupong från den tindningen för att erbjudandet ska gälla och kan man gå till vilket djurmagazin som helst? :)
vilket somhelst, det är ett reklamblad :) pdf är bara formatet, tidningen är inscannad :P bromma zoomarknad kan även matcha det priset, de har en prisgaranti ;)
tänkte på djurmagazinet har vi ju ändå i södertälje :) Men ska se vad Gustav-o-linda säger sedan också, men super snällt. Ska jag kolla in dem imorgon kanske, det var billigare änd en jag lämnade tillbaka i sommras för 600 spänn! ;)
Jag har en som jag inte använder då mina illrar bestämde sig för att de vill börja plocka isär den. Antar att du inte känner för att hämta den i Lund dock :P

Tja Skrollan…
Jag va tvungen o köra över på jobbet idag o va hemma vid 9 :(.
Men jag lovar att kolla i morgon !
Promise ! :)
bromma zoo tar 399 för cat-iten och de andra fontänerna (drink well) gick på runt 400-700 spänn :P ringde och frågade. ingen under 399 kr, iaf inte under 300 :P

Tja Skrollan !
Nu har jag varit där ! 269 kr kostade den o inte 250 :).
Den e jättebra, rymmer 2 liter, måste kanske fylla den var 3dje dag, filter, o det viktigaste av allt: Dom kan inte välta eller öppna den ;).
tack gustav-o-linda ännu en gång :) super att ni gick förbi åt mig. :) jag hittade en på djurmagazinet som erik köpte sedan, ska den bara rinna på ena sidan av kulan, eller ska det rinan runt hela?

Lugnt :)
Är det en kula borde det väl rinna över hela, eller !?
ja, det är en stor kula. men den vill bara rinna över halva. det stod att man skulle dra handen över kulan för att det skulle rinna över hela, men icke =/

Låter som ett byte på den där :(
Har ni rätt mängd vatten då ?
Åk till Bromma nu ;) Hahahaha
den är känsliga mot att det lutar, så se ill att det är helt platt :)
är det en cat it, så fyll kulan, när du sen sätter på kulan, fyller du samtidigt i vatten i skålen. då brukar man få det att rinna jämnare