Kan man tro sina öron?
Är krokodiljägaren verkligen död?
Enligt uppgifter så dog han IDAG? 
golf.ifokus.se
VAAA??? nehe? var står det? Hur då?

Gå in på www.aftonbladet.se så står det högst upp.
oj..läste just….fy va hemskt…gillade faktiskt honom….lite väl entusiastisk men levde verkligen för djur…

men för en vecka sedan hörde jag att han var död för han hade blivit biten av en krokodil, och nu är han alltså verkligen död på riktigt? 
golf.ifokus.se

den här gången verkar det vara sant. När till och med myndigheterna i Australien beklagar hans dödsfall får man nog räkna det som sant.
dom har haft med det på nyheterna på radio också! Stackarn- han var cool…
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag vill inte att han ska vara död :(
golf.ifokus.se
Usch :S
Jag tyckte iofs han va dryg och speedad men älskade honom

Han var ju bara så cool.,,,kollade jämt på discovery förrut när han var med. Jag har också hört förr att han hade dött fast han inte hade gjort det. Men nu verkar det ju vara sant ialf. synd att han har dött men leker man med döden är det lätt att det slår tillbaka!
jag har bara undrat när det skulle hända nått, men som nån sa, jag trodder på en orm eller krokodil. stingrocka v lite otippat.
#9: håller med dig, snacka om speedad kille men verkligen "one of a kind" och fascinerande på sitt sätt! =) vad hemskt att han är död, han hade ju fru och barn dessutom..

Jag vet inte om jag tror på det, har både läst och hört det flera gånger i flera år att han skulle blivit uppäten av en krokodil och blivit biten av en orm osv.. Först när dom säger det på Animalplanet tror jag på det till fullo.
Men att det skulle vara av en stingrocka är ju lite sjukt med tanke på vad han arbetar med för djur varje dag.

Jo, håller med i #13 ;S Helt psyko. Stackarn

Okej, nu tror jag på det då det står om det på Animalplanets hemsida. Vad hemskt, bara 44år.. R.I.P

Jo. ;/ Tänk, stackars barn och fru….
fy så hemskt.. :'( tyckte att han var störtskön ju. r.i.p 

Usch vad hemskt. Där miste alla djuren en verklig vän. Och vi djurfantaster en bra lärare. För han lärde en mycket. Sedan ska vi inte glömma att han efterlämnar fru och barn.
Lider med både hans fru och dotter.
Rest in peace.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
stucken i bröstet av en stingrocka under en dokumentär inspelning. dog innan räddningstemet hann dit. sorlig har liksom "växt upp med att se honom på tv"

#19: Känner som dig, man är liksom uppväxt med honom på tvn liksom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars