*nytagna foton*
Hej!
Lade just upp ett gäng foton på ridsport.ifokus och tänkte att jag kunde göra samma sak här - bara för skoj skull.. tycker ju om att fota.
Mvh Tessan
visa oss dina kort Tessa. Det är alltid intressant.
I morgon ska jag lägga upp mina kort som jag tagit från träffen i Gävle. Men det är en annan historia. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#1: Det var ett riktigt fint kort på julius. =)
#7: Oj vad fin bilden var med tassarna. Testa och gör om den till svartvit. =) Det tror jag kan bli supersnyggt.
Tack Madde! =) Ser fram emot att se dina foton från träffen…
Svartvitt var ett bra tips, fast jag är kass på datorer så vi får se om jag kan fixa det ;)
Jag har redan fixat det åt dig. =) Kunde inte hålla mig då jag såg direkt att det skulle bli supersnyggt i svartvit. =)
Hoppas du gillar det. =)
Härliga kort tessan! älskar kortet med hund godiset!!!
#15: Det kortet missade jag. Hmm det kom upp så många kort samtidigt och så jag som inte kunde låta bli tassarna. =) Det kortet var oxå fint. =)
haha du är snabbare än snabbast, jag hinner inte med.. tack! =)
Kul att du gillar mina foton, brukar oftast "spontanfotografera", det är vad jag har tålamod till men ibland har man tur och får till fina bilder =)
Fast just igår hade jag faktiskt ro att sitta en liten stund och testa min mors kamera =)
härligt kort!! grymt snygg som bakgrunds bild!
#19: Vilket kort tänker du på Sarae???
oj! vet inte vart det tog vägen…det låg på inlägg #18…men det e borta nu????? tror det var ett kort på grunt vatten med sandbotten… eller såg i alla fall ut så
ja tack Madde att du gjorde bilden svartvit! - tycker svartvitt kan passa riktigt bra ibland, eller hur.. =)
Kul att du gillar "hundgodisarna" Sara, ibland får man så knepiga ideér som djurägare, förstår inte varifrån de kommer.. ;)
å tur e väl det
tyckte verkligen det var super läckert! gillar speciellt underlaget..blir en härlig kontrast på något sätt!
#26: ja kontraster är väl härliga, det får ju hända lite i bilden så att säga =)
Så kul att få se lite nytagna foton på Julle. Har det fina kortet jag fick av honom uppsatt brevid datorn, så det blir ju att man tänker mycket på den lille mannen… Ge honom en xtra puss från oss i Feret.
slarvmaja på att klippa klor, fixat nu