Kull
Nu har jag och åtta illrar lekt kull på altanen. Jag är svettig och vi hade skitkul. Tills något hände, fråga mig inte vad, och det blev regelrätt gruppslagsmål. Alla bet alla och det var ett jävla oväsen.
Har varit lite oroligt i flocken sen valparna började bli vuxna, men nu är det ju löjligt. Blir till att sova i köket i natt för där slåss de inte iaf. :(
Men vad konstigt! Kanske triggades något fram som legat o pyrt under ytan så länge… Dom får sätta ny rang och sätta varandra på plats o sen blir det nog lugnt igen.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Mmmm, de har det jobbigt med honvalparna. Merytamun får en del stryk, men börjar tuffa på sig till sist. Var tvungen att kastrera Cathy för att hon skulle lugna sig med att äta valp. Mest hatar de Nefertiti just nu och jag väntar på att hennes ägare ska hämta henne. Trodde att de skulle kommit i helgen :(
Men att Tjejen och Iris rök ihop och Cliff ska försvara Iris och Skitos ska försvara Tjejen, Cathy passar på att spöa sina döttrar och Amun tog chansen att hoppa på alla. Skitos tog även ett smakprov på Titi, vilken jävla soppa.

Visst är det härligt med ett stort illergäng?!

Nej jag är skitless på illrar just nu och funderar på att låta en förening få omplacera dem ;) Jag är ju ändå uppfödaren till fem av dem.