Rangordningslöst?
Jag har uppfunnit ett nytt ord 
Det skrivs ju jämt om illrar som bråkar för att göra upp rangordningen m.m. Men hur märker man den sen och måste de ha en speciell rangordning? Liten och Ozzy tycks nästan sakna rangordning, de äter med huvudena ihop, sover i en hög, allting som om ingen bestämde. Det enda som får mig att undra om det kanske är Liten som bestämmer iallafall är att Ozzy lägger sig på rygg för henne men hon gör aldrig det samma. Men å andra sidan är han en lugnare och tryggare iller, hon är lite osäker och "blottar" sig aldrig på samma sätt.
Här är det helt klart vem som bestämmer heh. Albin är kung i lilla illersamhället ;) trots att han är minst så klår han lätt upp dom. sen är det lite svårt, Bilbo är nog efter, även om Tjabo beter sig som han vore det. Gimli är störst o helt klart längst ned i rangordningen heh. o andra sidan skiter han fullständigt i allt sånt där, vem orkar hålla på o tjaffsa om rangordning liksom? *le*

hehe, de har nog en rangordning i alla fall. Även om du inte märker det. Här var det alltid Kiara som var högsta hönset liksom. Och ändå var hon inte den som slogs, hon bara var drottningen i alla fall ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag är osäker på hur det är här hemma. Det enda jag är säker på är att det INTE är Triss som står högst i rang men annars så är det jämt mellan Elvis och Chiquita men jag skulle ändå tro att Elvis har lite övertag även om han aldrig kan sätta Chiquita på plats. Hon gör alltid som hon vill ändå =)
Här hemma är Admiralen kung oavsett vilka illrar man placerar honom med. Räknar inte Silla, eftersom hon inte kan gå med de andra illrarna.
#0 det är inte bara så att de helt enkelt är så säkra på sin position i hierkin att de inte bråkar om den och ändå ger sin kompis plats o äta samtidigt?
tiiia Jo, det är klart.
Hemma hos mig e det jack som bestämmer! Min kompis ida som också har illrar kallar jack en översittar iller =)