Uppfödare i Sverige
Nu har jag äntligen bestämt mig att att skaffa mig en iller, för jag känner att jag kommer ha mycket tid för den. Har läst tidigare att man kanske inte alltid ska skaffa en valp till att börja med, men då har jag min mor som tidigare har haft illrar som kommer vara till lite extra hjälp. Så nu skulle jag gladeligen vilja ha kontakt med uppfödare runt om i landet, var spelar ingen strörre roll huvudsaken är att det är seriöst. Så uppfödare här, det är bara att höra av sig, berättar ni lite om er så berättar jag om mig.
Min uppfödning hittar du på www.starshineferrets.se den är ännu inte uppdaterad, men mer info om min uppfödning samt framtida avelsplaner kommer!
Mvh Sara

Jag har ingen hemsida förtillfället men du kan gå in på min profil och läsa om mig. Är det något du undrar över är det bara att skicka ett meddelande.
Jag har min uppfödning i Helsingborg, har ingen hemsida då allt jag hade gjort försvann när jag fick in virus för ca 2 månader sedan. Hade nästan hela sidan klar när det hände, har börjat om, men det lär ta ett tag igen innan den är så klar att jag kan lägga ut den,

Jag har min uppfödning i Älvkarleö.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vi finns i Viskafors
hem sidan är www.klarsferrets.se