Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 161 ggr
holtz
0

Kan inte förstå?!

Kan inte förstå hur det kommer sig att det finns en såå massa snälla och trevliga människor på ett och samma ställe!! Många är så himlans snälla och goa och svarar på andras frågor, dessutom med glädje =)Sen jag blev medlem har jag suttit och läst och läst och läst.. Får ju svar på en massa man vill veta. Göranyttigt, intressant och roligt.

Ville egentligen bara tacka! Så tack! ;)

Madde
0

Vad skönt att du trivs här inne. =) Vi har så jätteskoj här inne då det gäller både iller och andra saker.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Shelby
0

Finns alltid stöd eller svar =) jätttrevliga människor och kunniga med =)

holtz
0

Ja, jag har ju märkt detta och det är jätteskönt och jättekul =)

floppy
0

#0 Kan bara hålla med dig… :)

Faxlin
0

Jag kan säga att det är otroligt roligt att läsa sådana här inlägg. Det är sådant som gör en riktigt glad liksom. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

holtz
0

Vad bra! För jag blir lika glad för att det finns en sida som denna =)

sarae
0

ja…denna sida e verkligen toppen!…och starkt beroende framkallande….

holtz
0

Haha, den är ju det. Tror det var det första du sa till mig faktiskt.. =)

sarae
0

yup…bara en lite varning hihihihi…..borde stå " iller iFokus - bli medlem på egen risk…avvänjnings perioden kan vara lång" Flört

[tiiia]
0

jag kan bara hålla med, sidan är extremt beroende framkallande Skrattande

holtz
0

Haha, men anledningen till att den är beroendeframkallande måste ju vara att man blir glad samt att det hela tiden är intressant att kika runt ;) hmm..nått sånt iaf..:P

Faxlin
0

*Asg* Ni är för roliga ni. Undrar om man ska be grabbarna skriva in det att man får en liten beroende varning när man blir medlem ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

det låter som en bra idé….eller att man kan få sponsring till framtida vård på avvänjnings klinik Flört

holtz
0

ja, det tycker jag att du ska göra =) som ny medlem kan jag ju säga att jag inte trodde att hela min helg skulle spenderas framför burken ;)

Tina-A
0

#14: Lika bra att du vänjer dig :) Det kommer bli måånga helger här framöver :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

holtz
0

Ja, det kommer nog det..men det ser jag faktiskt fram emot.. hoppas bara jag kan slita mig någon gång…diskas behövs ju =D

tessa
0

ja det får jag faktiskt säga - att just iller.ifokus har en jättemysig och trevlig stämning som många andra forumskategorier och forum saknar… och det är tack vare oss alla här inne på forumet, halleluja! =)

Faxlin
0

#17: Kunde inte säga det bättre själv. Sidan blir vad ni medlemar gör den till. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Det stämmer att vi gör det till vad de blir. Jag vill att vi ska ha en trevlig stämmning här inne så då gör man ju allt för att folk ska trivas och så. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.