Iller iFokus

Iller

Smeagol
0

Villka häftiga! Vart får man tag på dessa?? Kan man göra en egen kalender med sin egen iller eller??

Theres
0

kalender med sin egen iller är skitlätt att göra, bara att skicka till fujidirekt.se eller nåt, eller kan man be pappa :P (smurfit kappa, trycker på kartong och wellpapp m.m…)

golf.ifokus.se

sarae
0

ett bra tips e att köpa "tomma" kalendrar..köpte en på Granit förra året…där kan man klistra in egna iller bilder. Så min mamma fick en på sina "barnbarn" och hon älskar den! Blir jätte snyggt!

Theres
0

på fujidirekt tror jag man har kunnat göra kalender, går säkert om man frågar, nu hittade jag så man kunde göra muggar, fotoböcker, ölkrus, musmattor, t-shirts och klistermärken och så =)

golf.ifokus.se

Theres
0

och pussel, hurcoolt vore detinte att få pussla ihop sin iller :P

golf.ifokus.se

Smeagol
0

Ja jag funderade ochså på om man kunde göra det på fudji. Ja min pojke är ju medlem där så han få väll fixa det…hihiGlad

Har även sett de som du skrev theres om muggar osv. Funderar på att beställa en t.shirt!!

Faxlin
0

Vi ska fixa en iller.ifokus kalender för 2007, så att ni vet. Den kommer kunna köpas redan på IT om allt går som det ska. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

åh kalender nr3 är ju helt underbar, älskar bilden med illern på surfingbrädan :P

Madde
0

#7: Jag vill ha en kalender från iller.ifokus 2007.

Korten som kommer vara med är från tävlingarna som vunnits och några bilder som kommer fyllas upp från våra Tematävlingar. Så det är bara våra illrar som finns här inne. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.