Vi letar än......
Hejsan!!!
Vi, jag Otto och min syster Lilla My letar fortfarande efter ett nytt hem, antingen tillsammans eller var för sig. Vi är nu 16 veckor gamla, och vår mamma börjar nu bli riktigt trött på oss. Hon tycker att vi leker för hårt med henne, och då biter hon oss. Vår människo mamma tycker synd om oss och önskar att vi snabbt ska hitta ett hem eller 2. Vi är båda som valpar är mest, busiga men snälla. Vi biter inte mer än om man leker och busar med oss, vi äter både BARF-mat och torrfoder och tycker om båda delarna. Fast kycklinglever är nog ändå det som går ner fortast när vi får det. Vi äter även kyckling och kalkon om det är kokt eller stekt och vit fisk går också ner om det är kokt.
Är någon intresserad av oss eller kanske bara en av oss, hör av er genom ett PM eller till trollvalpen@hotmail.com med för och efternamn samt adress och postadress och ett tele nr så hör jag av mig till er.
Vi är både chipade, vaccinerade och veterinärsbesiktigade ua. Det följer också med en del grejer som vi kan räkna upp om intresse finns för oss.
Otto och My

Hoppas att de hittar hem snart. Såg Otto på Hc träffen och han var riktigt fin.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hoppas de hittar hem snart
Jag hoppas också snart att de hittar hem så fort som möjligt, stackars Agnez får stå ut med dem och deras vilda lekar. Det blir många skrik här hemma när hon säger till att de är för hårdhänta i sina lek och bus atacker. Som tur e så räcker det att jag säger NEJ om de skulle vilja sätta sina tänder i mig, tom Mille har börjat lyssna när jag säger NEJ på skarpen. Så det ska nog bli iller av honom med vad det lider 
Så synd att jag redan ska ha 2 st (hämtar flickan nästa vecka :D), annars hade jag kommit och norpat dessa 2 direkt!:)

Buster leker lite för villt ibland med Busan så ibland får hon en paus från han så hon kan vila ut.
Han går och väcker henne då och då så hon gnäller och vill sova vidare så jag brukar ta ut på en promenad så hon får sova vidare.
Trodde jag hade fått köpare till Otto, men det hade jag vist inte. Personen i fråga kontaktade mig igår och sa att h*n inte kunde ta honom. Så åter söker dom båda nya föräldrar som kan ta hand om dom, iallafall så söker jag en som kan tänka sig att ta hand om Otto. Men skulle jag inte hitta någon, så får dom naturligtvis stanna kvar här hemma med sin mamma och mormor. Men man ju hoppas att någon hör av sig snart, och som står vid sitt ord.
Om jag hade kunnat trolla fram 3000 kr så.. Men kan tyvärr itne det. Och sen har jag ju snart 2 valpar. Hoppas verkligen att sötnosen hittar ett bra hem!
Har sänkt priset på valparna för att överhuvudtaget ha en chans att få dom sålda. Priset är nu 1800:-/valp. Så den som är intresserad hör av er i ett PM eller till min mail trollvalpen@hotmail.com

Hade saaaaa garna tagit Otto, men det ar ju lite svart att fa honom till England kanske? :(
// Amanda