Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 419 ggr
Lenore
0

En hemsk morgon!

Nu måste jag gnälla riktigt ordentligt för fy fan vilken morgon jag har haft!

Har vaknat till och från hela natten pga min onda rygg som vanligt men för omväxlings skull vaknade jag inte av att min sambo gick upp utan precis när han har gått vid kl 6 ungefär. Skulle vända mig om i sängen och krama om honom och så är han inte där. Blev lite lessen och besviken. Precis när jag håller på att somna om går illrarna igång.
Grumme springer som en dåre genom hela lägenheten och runt i rören och håller ett jäka liv. Han hoppar upp fera gånger i fåtöljen en bit från sängen och försöker stjäla min bh så jag måste lämna sängen och plocka ner honom. Efter 5-6 gånger ger han sig. Nu har Nintendo också vaknat och står och skakar i gallret som hindrar dem från att komma in i köket. Trots att jag försöker kalla på henne flera gånger vägrar hon sluta. Kl 7 ger jag upp tanken på att försöka somna och går och kissar. När jag kommer ut från toan har dem små odjuren gått och lagt sig! GAAH. Tänker att jag ska försöka somna igen ändå och precis när jag har lagt mig bekvämt i sängen skuttar både Ludde och Nintendo upp och springer omkring. Nu är jag övertygad om att dem håller på bara för att driva mig till vansinne. Försöker ändå somna om men såklart går det inte. Går upp 10 minuter senare och fyller på deras mat, fixar nytt vatten och tömmer deras låda. Givetvis har Nintendo kissat utanför skyddsplasten vid lådan och kisset har kommit in under den. Blää.
När jag är färdig där går jag och kissar igen, och när jag satt mig på toan hör jag att Nintendo skriker i högan sky. Skyndar mig så gott det går att bli färdig på toan och rusar ut i sovrummet men det är för sent. Nintendo har blivit attackerad av Ludde och blev så rädd att hon har bajsat ner sig samtidigt som hon försökte fly från honom. Bajs i hela rummet. Jippie! Torka, torka, torka. In med Nintendo i badrummet och slabba av henne bajset som fastnat i rumpan och på svansen. Efter det måste jag springa efter dem för nu är Nintendo ute efter hämnd!
Nu är klockan snart 9 och jag är bara helt SLUT! Förstår verkligen inte hur dem orkar! Är så trött på dem just nu!

Mstar
0

Haha, Tack för att man får läsa om ditt elände. Jag inser att jag har det väldigt bra nuförtiden :)

HannaM
0

Hmm… här lyckades jag få en halv natts sömn innan rejset ÖVER mig började… två små sötnötter som jagar varandra och leker herre på täppan på mig. Suck… sen börjas det slåss i alla hörn och kanter. Slutade med at jag gick in och la mig på golvet i saras klädkammare för att få sova färdigt. Nu är det nybajsat i min säng och vi får tvätta lakan igen!! Jag har använt ter sen jag kom, i förrgår.

Musiken
0

Jag hoppar in har jag med.. Hade en hemsk natt!

Det var forsta natten i mitt nya rum i natt, och Ross har dragit pa festival, sa jag ar illervakt at Pudding och Loki. Sa istallet for att lamna dem ensamma i Ross rum sa tog jag med dem hit, for jag tankte att det skulle vara trevligt med sallskap.

Klockan 12 kor rejset igang. Poppande och lek till en borjan, vilket inte kanns sa farligt, undrar bara om Joanna, som sover otroligt latt har vaknat, men tanker att lite liv maste hon ju sta ut med. Sen drar de pa alla vaxlarna de har.. Pudding forsoker grava upp heltackningsmattan sa mattbitarna flyger over rummet, och ljudet det gor ar sjukt hogt och irriterande. Loki a andra sidan gor det till sin uppgift att forsoka putta ner sa tunga grejjer som mojligt fran sa hog hojd som mojligt (jag borjar misstanka att det ar en apa, inte en iller vi har fatt pa halsen). Nu ar jag ganska overtygad om att Joanna har vaknat, och skams otroligt. Det ar ju inte ett sa javla bra intryck jag gor forsta natten i nya huset direkt..

Vid 1-tiden far bade Pudding och Loki time-out for de ger sig verkligen inte. Slapper ut dem igen nagra minuter senare, och visst har det slutat bete sig som huliganer, men istallet sa leker de kull - pa mitt ansikte i sangen! Forsoker sta ut och tanker att det ar battre att de leker tyst pa mig sa att jag inte kan sova an att de vacker hela huset. Efter att Pudding borjat krafsa i min armhala och sen tagit upp mattkrafsandet sa far hon time-out igen. Plockar upp Loki och masserar honom och lyckas lugna ner honom till den grad at han faktiskt somnar pa min mage. Vid halv 3 lyckas jag somna ocksa.
Vaknar igen vid 5 av att Loki har tagit sig innanfor mina trosor och forsoker grava mellan mina skinkor!!! :O

Far tag i honom och lyckas fa honom att somna igen, pa behorigt avstand fran mina skinkor. Pudding sover sott i transportburen, sa jag oppnar den bara sa att hon kan ga ut och kissa om hon behover. Sen sov jag gott anda fram till halv 8! Wohoooo! Jag ar sa sjukt trott och grinig nu, och jag skams sa otroligt om jag har hallt huset vaket i natt :(

i8opi12iw3e777777777777777777777777777777777777777u277fcd32 (<-- Loki ville lagga till en halsning ocksa, antar att det betyder ngt i stil med "skyll inte pa mig")

Jenahbella
0

uss va jag tycker synd om er :(
så typiskt att de ska föra världens liv när man ligger i sängen, å så fort man kommer upp så lägger de sig ^^:D

Musiken
0

Haha, ja! Just nu ligger grisarna och sover -.- Ska vacka dem snart och sen ska de minsann fa ga en riktigt lang promenad nu och en ikvall sa att de sover! Grrr

Jenahbella
0

#5 haha de e bra på dom bara ;)