Tips om zooaffär!
Tänkte bara tipsa om en liten zooaffär!
Var ute och handlade prylar till skolan med min pappa häromdagen, och behövde lite illermat, så han skjutsade mig till Sea hund & katt i kungens kurva! Min snälla pappa gav mig 500,- som födelsedags present i förskott!
Jag har vart där tidigare, då hade de nyligen köpt in ferret complete och när jag köpte så bad de mig maila om vad Cinkajou tyckte om fodret och så. Och den här gången jag kom så hade de utökat sitt utbud på illergrejjer :D!
Så den här gången vart det ANF illerfoder (jag satt länge och skrattade åt att det stog ferret, men att det var översatt till vessla på paketet, hehe). Även lite illergodis som de hade köpt in!
Och sen… Den där lilla blåa kattsoffan, det var så jag kunde se Cinkas namn på den! Jag kunde ju inte låta bli! Så nu har Cinkajou fått en alldeles egen soffa
.
Ni kan kolla på deras hemsida, de har allt möjligt där, det verkar som att de börjar utöka utbudet av illerprylar =). Annars kan ni alltid åka dit o köpa ett lyxig kattsäng eller nått, HAHA :D.
Smart gjort med stegen!
Vilken söt soffa, har han använt den nått?
Sara

Smart lösning med stegen. Skönt att det ordnade sig. Leksaken där, vart är den köpt?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#3 Jovars, han har krypit både i och under den, han har grävt lite i filten där på, men inget mer hittills, det skulle verkligen göra min dag om han somnade på den, kan tänka mig va söt han skulle se ut! :'D
#4 Hehe, ja de va faktiskt tjejens idé måste jag erkänna, haha! Ingen aning om jag ska vara ärlig :), Du kan fråga Jenny, strumpan här på iFokus :D