Perfekt toaborste!
Den MÅSTE jag skaffa! Mina välter bara ut den. Det är en metalklcylindet, där locket sitter fast i själva borsten om ni förstår?
Iaf tycker jag att det ser rätt ovårdat ut när dessa saker ligger utspridda över badrummet, och spec när illrarna mer än gärna får för sig att försöka dricka vatten ur koppen *urk*
Paulina
Jag har dörren alltid stängd till toaletten så jag slipper leta efter äckliga toaborstar ^^ men du hade ett väldigt fint badrum, vårat är litet och deprimerande :S
Mina illrar har sin zon i vardagsrummet så jag behöver aldrig oroa mig för att hitta toaborsten under soffan.. ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Mina får inte vara i badrummet helt enkelt :)
Vet att min kille inte kommer vilja ha särskilt många dörrar stänga, så en sån här kommer uppskattas hemma hos mig i alla fall :P

våran toabortste bor på badkarskanten
elaka matte som inte låter busarna leka med den
Jag hinner aldrig stänga toadörren innan Norpen är inne. Sen så medan jag fångar henne så smiter Bus in. Så mina får vara på toa.. Lättast så. 
Sara

Jag låter inte mina vara i badrummet. Och på lilla toaletten har de konstigt nog struntat i toaborsten. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Den kanske inte var äcklig nog att släpa runt på 
En sådan MÅSTE vi införskaffa oss!! Vad kostar den? Perfekr för dem spm, är illerägda :D Just nu står våran på¨tvättmaskinen, inte speciellt mysigt!
såg nu vad den kostade

Dom får inte vara i badrummet, så har vi löst det här. Har ändå en massa farliga saker därinne, tvättmedel och mediciner och sånt.

Efter det att Snuffe höll på att dö utav ett helt plötsligt strömförande badkar så är badrummet ABSOLUT illerförbud i. Fasen, det tog ju 3 månader innan jag vågade gå in igen.

#9: haha, kan det vara så kanske. Har inte tänkt på det :-)
Audiatur et altera pars

En sån hade vi hemma hos morsan! :) Väldigt praktiskt!
Men här är det illerförbud i hallen, ungarnas rum och i badrummet. Hon får bara vara i sovrummet, vardagsrummet och köket nu så vi slipper det där problemet med att leta toaborstar eller att bli pussad av en bajsluktande iller. ;) Slipper även leta skor och skosulor överallt hehe

Har också en sån fast i en annan med kromad hållare, frostad glas-behållare med tillhörande toaborste så snygg så=)

*Vart dubbelt*
De bara väntar på att den ska bli så äcklig som möjlit ;)

#18: Då får jag köpa nya en gång i månaden för en tia på rusta så kanske de fortsätter att låta den vara :-)
Audiatur et altera pars
sprang och köpte en igår, men sedan kom hem och insåg att man ska ju borra upp den. Attns =/
Ja du får väll kanske göra det.