Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 602 ggr
Musiken
0

Hur slickar era illrar?

Kom just att tanka pa hur olika Pudding och Loki slickar/pussas.
Pudding puttar med nosen, sen slickar hon forsiktigt med tungspetsen med sa stangd mun som mojligt.
Loki a andra sidan stoppar garna in hela lappen/orsnibben/fingret/knat/halsen i munnen och slickar ganska valdsamt samtidigt som han "suger" och naffsar.

Sa hur slickar/pussas era illrar? Ser ni nagon skillnad pa alder, kon eller rang?

Sara
0

När Bus var liten (14 v när han kom till mig som omplacering) så ville han gärna snutta på mig (arm, finger osv) och de andra illrarnas öron.

Funny pussas inte om man inte har ätit choklad innan. Då ska hon helst in i munnen och leka tandborste.

Norpan pussas helt normalt, inte för hetsigt eller ha in saker i munnen utan mer ut med tungan slick slick.

Sara

Tzatu
0

Min Tequila slickar alltid i öronen Tungan ute

Vintage
1

Tet han är lite bebis i sitt slickande, suttar lite och slickar på fingrar och armar.

Gilla
0

Marwin pussar mig ordentligt på munnen i 3-4 ordentliga tag.
Sen är han klar o det är ungefär så den mannen fungerar…ordentligt…tillräckligt…men inte mer.
Som en rätt sur gammal gubbe ungefär.Var sak på sin plats så är det ordning.
"Vem-har-inte-tömt-filtret på torktumlaren-typ" …Älskar honom ;o)
Marwin vägrar pussa husse..han är ju man ! ;o)

Choas lägger hela sin Casanovainsats i flirtandet.
Han slickar ordentligt djupt både runt läppar o så långt in i näsan man kan komma.
En kvinna behöver känna sig uppskattad till max ;o)

Dookie…hon pussar ordentligt på husse …. men inte på mig.
Hon kan sträcka sig till att tvätta bort sminket om jag satt på mig något.
Ordentligt runt ögonen ;o)

Jenahbella
0

min lilla alou slickar hela tiden, de första hon gör när jag tar upp henne e att börja suga på min tumme!
varför gör hon så?

sigge slickas på munnen och på mina armar speciellt när vi sitter och myser :)

Alvin slickas inte så mkt, han gosar mest ihop sig till en boll :)

zipvic
0

min slickar väldigt mycket över allt. ibland kan hon slicka rejält hårt så man får säga till henne. ibland kan hon även naffsa efter hon slickat.

UlrikaD
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi lite olika varianter.

Grizzly: ska man helst inte låta slicka på en för han kan inte hålla sig utan biter till slut. Han älskar att slicka/bita på fötter och vader när man har fötterna i soffan.

Lurvas: Små fjäderlätta pussar och slick gärna på ögonlocken. Kittlas massor!!

Snuffe: Hur bitfri som helst, men han kan börja tvätta näsan ordentligt på en och till slut får han för sig att han ska ta med sig näsan och fortsätta tvätta den på annan ort. Inte bra.Obestämd

Erik: Gosetrollet nummer ett!! Han slickar som en hund, långa regelbundna tag och man känner sig verkligen speciell.Kyss

Oliver: Slickas inte alls faktiskt. Han studsar runt mest hela tiden och poppar så han har väl inte tid helt enkelt.

Nalle: Enda stället han slickas på är mellan tårna, och det är så hysteriskt kittlande så det klarar jag inte av alls. Han blir jättebesviken på mig för han vill ju bara vara snäll och gosig ju.

Pyret: Hon varvar mellan att småslicka och gnaga på en som en majskolv, allt beroende på humör.

Molly: Hon är ett kapitel för sig faktiskt. Jag kan vakna av att hon står med båda framtassarna på varsin sida om mitt ansikte medans hon rengör mig, NOGA!! Vrider jag mig och försöker gömma mig i kudden, då tar hon bara öronen. Hon beter sig som om jag vore en otroligt smutsig valp helt enkelt. Det är bara att ligga still och ge sig liksom.Tungan ute

Nolita: Hon slickas precis innan hon somnar. Hon kurar ihop sig i en liten kringla, lyfter på huvudet, slickar några slick på handen eller armen och sen stensover hon.

Japp, där var hela ligan, ingen är den andra lik.Skrattande