Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 374 ggr
tokage
0

Iller VM nästa! ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja vad tror ni? HAHA, har köpt en liten typ fotboll till Cinkajou, och jag undrar om det är lika roande som det ser ut, jag sitter och skrattar så att tårarna rinner när jag ser honom leka med den! Skrattande

Köpte den påväg hem från örebro igår, vi stannade vid hedlandet och jag kände mig som typ… nån mamma när jag gick runt på barnavdelningen och kollade på alla leksaker och funderade vad jag skulle ta med mig till Cinkajou :'). Nej det vart en boll till slut!

Man blir så glad när man kommer hem och ser att de uppskattar sina leksaker! Han fick även 4 små bollar från rusta. Och en hörntoalett som ska vara i hans dubbelbur.

Nyss så bevittnade jag hur han som grävde ur den där hörnlådan igår, nu gick och gjorde så snällt sina behov i den! Jag brast ut i ett "ÅÅÅH MIN SÖTNOS!" och gav honom godis, haha! :'D, blir lika glad varje gång jag ser honom göra något duktigt :'D.

Men som sagt, det med bollen. Det roliga med den är att det blir lättare för mig att putta omkring bollen så vi har våra fotbollsmatcher här… Eller det är nog mer handboll, ingen av oss använder faktiskt fötterna, HAHA!

Nu blev jag verkligen sugen på att göra en utehage, skulle vara trevligt att kunna ha honom lös ute och springa omkring och sparka boll :D (fast försiktigt dårå, man vill inte att lillen ska få fotbollsskador :O)

tokage
0

Haha, locket till hörntoan fick inte plats på det stället jag ville ha den, så det fick bli en leksak, HAHA!

tokage
0

Han kämpar på! Det roligaste var när han slängde sig över bollen och ramlade ner på andra sidan! Vem behöver tv när man har iller? Skrattande

tokage
0

Så lite lek med de mindre! Lägg märke till en digimon som har fastnat i röret *fniss*

laxie
0

Så söt han/hon ärGlad

Jenahbella
0

hah amina småttingar älskar bollar med :D iaf grabbarna :D de e jättekul att se :D haha!

FunkyShrimp
0

#4 blir lika glad varje gång jag ser honom göra något duktigt :'D

;)

MissNilsson
0

hahaa, så rolig han e ! o söööt! :D
x)