Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 390 ggr
tokage
0

Helgäventyr!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HAHA, ja nu har man skaffat flickvän och tackar gud för att hon gillar Cinkajou :'), hon vet väl hur viktig han är för mig och hon har lite svårt för att han naffsar så mycket i lek, men sakta men säkert så handskas hon mer med Cinkajou :).

MEN, igår (söndag)… Hon sov över här och jag vaknade på morgonen och bestämde mig för att titta ner för loftet för att kolla vad Cinka var… Så märkte jag att det var fullt med skräp på golvet här och var… Tror ni inte att min älskade vita fluffboll hade pajjat min flickväns skor, sulorna var i bitar!

Angelica bara skrattade åt det, men gissa om jag skämdes?!

Snacka om ren tur att hon är lika galen i djur som jag! Så hon blev inte sur eller något…

Det som var toppen på det hela var att han hade däckat bredvid hennes skor! HAHA, snacka om busted! Skrikandes

Nu har jag även möblerat om igen, så han kan hoppa upp här på bordet och kika ut genom fönstret som han gillar :D. Det är så gulligt när man ser hur koncentrerad han är och så börjar han vifta på svansen :'D!

Musiken
0

Hahaha, han kanske ar svartsjuk? :')

Ceciliaolucifer
0

Illrar :)

Han kanske bara ville välkommna henne och förbereda henne inför sitt nya liv med flickvän & Co ;)

UlrikaD
0

Tror Cinca vill ha en egen flickvän att busa med när du busar med din. Eller pojkvän, vad vet jag.Flört

AlbaStiffler
0

Vilken odåga! Brukar säga att illrar är det ultimata relationstestet, överlever ens tilltänkta detta så vet man att det är en "keeper". :-)

Sara
0

Haha, typiskt illrar!

Grattis till flickvännen!

Sara

Faxlin
0

Visst är de underbar illrarna. Grattis till flickvännen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tokage
0

Tihi, ja hon är fortfarande kvar trots hans bus än så länge, så det ser rätt ljust ut, HAHA!

stackars Cinka, först är jag illervakt åt 2 andra som vill ha min uppmärksammhet, SEN KOMMER DET EN MÄNNISKA! Oj oj, inte lätt att vara Cinkajou i dagens samhälle Obestämd

PatrikF
0

#7 Har du ingen större bild på din Avatar som du kan lägga ut, skulle vilja se den i större format då den verkar rätt kul?

tokage
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Här är den :) Ibland har man tur och får kort på exakt rätt tillfälle :'D

Sara
0

Ingen tandsten där inte. Skrattande

Sara

PatrikF
0

Hehehe, nästan så att man ser ljuset i tunneln Cool Cool bild