Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 1317 ggr
Jenahbella
0

OT - hål i nageln

jaa vill bara beklaga mig lite ^^
skulle ge illrarna mat förut idag, kycklinghjärtan…
å som vanligt blir de helt galna.. ^^ alvin missar kycklinghjärtat och piercar mitt finger :( aj aj aj *tyck lite synd om mig va?* ;)

snart blir de iaf nattlig promenad så de får springa av sig lite allihop :)

Sara
0

Du får mata dem med en sån där matlagningspincett. Skrattande

Sara

Jenahbella
0

haha eller kasta maten åt dom ^^ dom e ju som en flock blodtörstiga lejon! Förvånad

Telefonkontakt
0

Sigge som brukade sitta fint och ta kycklingen när det var matdags :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

UlrikaD
0

Själv har jag tränat några att ta kycklinghjärta fint ur min mun, Ja, det är ruskigt jätte-äckligt att hålla hjärta i munnen men det är ett kul party-trick.Tungan ute

Ceciliaolucifer
0

I know the feeling ;) mitt piercinghål i fingret har så gott som läkt ut nu, gick väldigt fort. Jag fick ett par tänder igenom nageln och fingret. Men det handlade då om levande föda dvs Bernard ville äta en Theodore till middag..

Ceciliaolucifer
0
Ceciliaolucifer
0
Jenahbella
0

#3 jaa men nu har han ju två snabba som blixten illrar som snor hans mat om han inte e snabb ju ;)

#4 haha nja de lät inte som något för mig ;) hihhi

#7 aj aj aj !  jaa på mig bet han hål i nageln precis där uppe vid nagelbandet :S uss så ont!!

Ceciliaolucifer
0

#8 Det gjorde inte så ont som det ser ut. Han stämplade och släppte sen. Värre om han hade bestämt sig för att ta en paus i lunchen :)

Faxlin
0

Klart vi tycker synd om dig. Det gör ont att bli biten även om man är van

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

#9 haha sant! ja här blev de me bara ett hugg lixom.. men de gör fortfarande riktigt ont och hålet vätskar sig fortfarande :S

#10 aww tack ^^