Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 515 ggr
Theres
0

Illergodis.

Är det någon som kan ge mig tips på illergodis?

Det finns ju inte direkt något specifikt illergodis att köpa här nere, bara katt, hund och smådjursgodis.

golf.ifokus.se

-eM-
0

Yogisar, Bandits och Chewisar - Köps via AMHS

klarsferrets
0

AMHS-illertorg har olika godisar till din lilla vän hör med henne

Denna kommentar har tagits bort.
Tina-A
0

http://amhs-illertorg.se/cgi-bin/shop/web_store.cgi här är en länk dit du kan gå och titta lite.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Theres
0

Jo, men tränkte mer förlag på något man kan köpa när man ändå är ute på stan och shoppar?

golf.ifokus.se

[Falo]
0

hundgodis använder många, Tengil äter bra mjukt sådant exempelvis frollic i små bitar eller småpåsarna från Dogman.

Theres
0

det funkar lika bra med katttgodis då? kan dom äta sånadär mjölkpastiller?

golf.ifokus.se

Alwyn
0

Tindra tycker om dem!

[Falo]
0

Kattgodis funkar bra det med men jag har inte hittat något sådant som min grabb äter, han är kräsen då det gäller godis. Inte alls som husseGlad

Theres
0

kanske kan testa det då, men det är inte ferligt för deras magar då?

golf.ifokus.se

sarae
0

kattmynta till katter brukar vara populärt, men gen inte för många….det e inte så bra för dem…men annars funkar allt kattgodis i princip….finns något nytt som heter Greenies nånting…gröna små påsar, de gillar mina samt att det även rensar tandsten etc

Theres
0

okej, för massa kattgodis har jag hemma, kan ju testa =)

golf.ifokus.se

[Falo]
0

Finns en annan tråd på forumet med samma namn som den här där folk skriver att de ger morot till sina illrar, jag höjer varningens finger!!!Förvånad

Madde
0

#13: Du skrev ett varningen finger till morot? Förklara dig gärna för de som inte vet. =) Om du vill förstås. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[Falo]
0

#14:   Innehåller mycket fibrer, illern kan inte bryta ned fibrerna vilket kan skapa förstoppning.

Theres
0

illern klarar heller inte att bryta ner aminosyror från växtproteiner.

golf.ifokus.se

[Falo]
0

riktigt men de går igenom kroppen ändå så de skapar inte förstoppning.

Theres
0

men dom får ju ingen näring av bara morötter :D tur att de ger det som godis :P

golf.ifokus.se

Madde
0

Kanonbra att ni förklarade så att vi alla kan lära oss något om man inte redan visste det. =) heheh

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Theres
0

jepp, det står på någon sida att illrar typ endast kan ta upp aminosyror från köttproteiner…

golf.ifokus.se

DG
0

Jag ger mina illrar kattgodis som heter Dental paws och ska vara tandsten förebyggande också. Finns i vanliga mataffärer. Sen köper jag diversa godisar från djuraffären då och då.

elinn
0

Jag brukar köpa hundgodis till mina. Små, hårda, lite avlånga, bruna godisar som alla älskar att tugga i sig. Vet tyvärr inte vad dom heter… Kattgodis har jag aldrig provat men kanske ska göra det nu när så många rekomenderar det =)

Theres
0

jag provade med lite kattgodis i förrgår, men det gillade han inte, han verkar bara gillar lukten av fisk, men inte smaken :D

golf.ifokus.se

sarae
0

Prova med vetegrodds olja…det är en känd favorit…men inte i för stora mängder….Mina kräsna rackare får Plaque-off blandat med vetegrodds olja…Mums…och så håller det tandstenen under kontroll

Theres
0

vart hittar man det då? :P

golf.ifokus.se

sarae
0

finns i alla djur affärer, för man kan ha det till i princip alla djur, fråga i kassan, det bukar vara en vit flaska som finns i olika storlekar….de flesta illrar älskar det, och det innehåller nyttiga vitaminer etc… men som allta annat, ge inte för mkt…ett par droppar är lagom

Theres
0

jepp, ser ut som det bär av mot stan idag då =)

golf.ifokus.se

sarae
0

aaahhh det välkända iller shopping missbruket börjar synas hos dig med Flört

Theres
0

jepp, fast idag blev det bara lite vetegoddsolja, han älskade det :P

golf.ifokus.se

sarae
0

tänkte nästan det! har bara träffat en iller som inte gillar det å det e valpen här hemma…Flört

Theres
0

hmmm, mysko :P

golf.ifokus.se

Flisa
0

Har en liten fråga som jag kanske lyckas klämma in här ;-) Kan amn ge illrar hundchoklad? ;S

-eM-
0

Gurka och russin får man väl ge i små mängder? Mina gillar dock inget annat än Yogisar och Chewisar.

cannaydia
0

#30 ja det är ganska ovanligt att de ej gillar vetegrodds olja men mina rynkar väldigt på nosen när de får det (utom Freja då, hon fick det hos sin tidigare ägare o e van). Men mina ser mer äklade ut när de äter det än som om det var gott. De äter inte alltid det heller, händer att de ratar de…skummt…men Furotone går bra:-)

tips på illergodis skrev jag i den andra godis tråden innan jag upptäckte dennaRäcka ut tungan