Illergodis.
Är det någon som kan ge mig tips på illergodis?
Det finns ju inte direkt något specifikt illergodis att köpa här nere, bara katt, hund och smådjursgodis.
golf.ifokus.se

Yogisar, Bandits och Chewisar - Köps via AMHS

AMHS-illertorg har olika godisar till din lilla vän hör med henne
http://amhs-illertorg.se/cgi-bin/shop/web_store.cgi här är en länk dit du kan gå och titta lite.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jo, men tränkte mer förlag på något man kan köpa när man ändå är ute på stan och shoppar?
golf.ifokus.se
hundgodis använder många, Tengil äter bra mjukt sådant exempelvis frollic i små bitar eller småpåsarna från Dogman.

det funkar lika bra med katttgodis då? kan dom äta sånadär mjölkpastiller?
golf.ifokus.se

Tindra tycker om dem!
Kattgodis funkar bra det med men jag har inte hittat något sådant som min grabb äter, han är kräsen då det gäller godis. Inte alls som husse

kanske kan testa det då, men det är inte ferligt för deras magar då?
golf.ifokus.se
kattmynta till katter brukar vara populärt, men gen inte för många….det e inte så bra för dem…men annars funkar allt kattgodis i princip….finns något nytt som heter Greenies nånting…gröna små påsar, de gillar mina samt att det även rensar tandsten etc

okej, för massa kattgodis har jag hemma, kan ju testa =)
golf.ifokus.se
Finns en annan tråd på forumet med samma namn som den här där folk skriver att de ger morot till sina illrar, jag höjer varningens finger!!!
#13: Du skrev ett varningen finger till morot? Förklara dig gärna för de som inte vet. =) Om du vill förstås. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#14: Innehåller mycket fibrer, illern kan inte bryta ned fibrerna vilket kan skapa förstoppning.

illern klarar heller inte att bryta ner aminosyror från växtproteiner.
golf.ifokus.se
riktigt men de går igenom kroppen ändå så de skapar inte förstoppning.

men dom får ju ingen näring av bara morötter :D tur att de ger det som godis :P
golf.ifokus.se
Kanonbra att ni förklarade så att vi alla kan lära oss något om man inte redan visste det. =) heheh
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

jepp, det står på någon sida att illrar typ endast kan ta upp aminosyror från köttproteiner…
golf.ifokus.se

Jag ger mina illrar kattgodis som heter Dental paws och ska vara tandsten förebyggande också. Finns i vanliga mataffärer. Sen köper jag diversa godisar från djuraffären då och då.

Jag brukar köpa hundgodis till mina. Små, hårda, lite avlånga, bruna godisar som alla älskar att tugga i sig. Vet tyvärr inte vad dom heter… Kattgodis har jag aldrig provat men kanske ska göra det nu när så många rekomenderar det =)

jag provade med lite kattgodis i förrgår, men det gillade han inte, han verkar bara gillar lukten av fisk, men inte smaken :D
golf.ifokus.se
Prova med vetegrodds olja…det är en känd favorit…men inte i för stora mängder….Mina kräsna rackare får Plaque-off blandat med vetegrodds olja…Mums…och så håller det tandstenen under kontroll

vart hittar man det då? :P
golf.ifokus.se
finns i alla djur affärer, för man kan ha det till i princip alla djur, fråga i kassan, det bukar vara en vit flaska som finns i olika storlekar….de flesta illrar älskar det, och det innehåller nyttiga vitaminer etc… men som allta annat, ge inte för mkt…ett par droppar är lagom

jepp, ser ut som det bär av mot stan idag då =)
golf.ifokus.se
aaahhh det välkända iller shopping missbruket börjar synas hos dig med 

jepp, fast idag blev det bara lite vetegoddsolja, han älskade det :P
golf.ifokus.se
tänkte nästan det! har bara träffat en iller som inte gillar det å det e valpen här hemma…

hmmm, mysko :P
golf.ifokus.se

Har en liten fråga som jag kanske lyckas klämma in här ;-) Kan amn ge illrar hundchoklad? ;S

Gurka och russin får man väl ge i små mängder? Mina gillar dock inget annat än Yogisar och Chewisar.
#30 ja det är ganska ovanligt att de ej gillar vetegrodds olja men mina rynkar väldigt på nosen när de får det (utom Freja då, hon fick det hos sin tidigare ägare o e van). Men mina ser mer äklade ut när de äter det än som om det var gott. De äter inte alltid det heller, händer att de ratar de…skummt…men Furotone går bra:-)
tips på illergodis skrev jag i den andra godis tråden innan jag upptäckte denna