Tomt här hemma
Sitter här hemma och tycker att det är väldigt tomt på illrar faktiskt. Har haft Marinas och Tobbes fyra på besök sedan i måndags och nu när de åkte försvann allt bus direkt. Mina har sovit i flera timmar nu och orkar knappt röra sig. Musimon och Liten har ju varit här förr men för Nala och Zina så var allt nytt. Har ju alltid varit kär i Liten men nu klev även Zina in i mitt hjärta ordentligt. Har tillbringat åtskilliga timmar på golvet de här dagarna.
Och min Nolita som fortfarande tycker att de flesta andra illrar är läskiga om de inte håller sig på lite avstånd låg faktiskt och sov med Liten. Så jag försökte få Marina och Tobbe att lämna honom här…förstår inte alls varför de inte gick med på det.
På bilden Nolita som tar igen sig efter dagarnas invasion, tryggt i min famn.

Hehe ja det känns konstigt att vara hemma igen redan…går så fort när man har roligt. Jag tror du har lärt Musimon ofog, det första han gjorde när vi kom hem var att springa upp och ner för trappan som om han aldrig gjort annat (han har ALDRIG gått ner för trappan förut) och när han ändå kände sig övermodig så passade han på att lära sig hoppa över grinden som är nedanför trappan….
Nu har jag uppdaterat bloggen efter helgen och lagt in lite fler bilder www.illerliv.blogg.se

Här hemma fick jag precis besök av en hamsteruppfödare och illrarna gick helt loss. Bus och skutt och hopp och popp. Sen lugnade de ner sig och tittade sig omkring. Men va satan, hade hon inga illrar med sig. Då ville de inte leka med henne längre.
Zina lekte inte så mycket innan vi åkte till dig men igår kunde jag busa upp henen för första gången och få henne att poppa. Dessutom sov hon en stund hos mig i soffan igår me :D

Naw, sötisen. Hon var sååå jättemysig!!