Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 137 ggr
[tiiia]
0

jämförelsebilder.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hade tänkt slänga in min morphade bild här o visa lite snyggt hur stor han blivit (sedan första dagen hemma) men det funkade inte.. så vi gör så här istllt. en vanlig jpg :)

280gram --> 800gram 

ngn mer som har bilder på hur era små illrar har växt till sig :) dvs före och efter bilder. :)

[Falo]
0

nä, det kan man inte seSkrattande

[Falo]
0

vad kul, vilket program har du använt?

[tiiia]
0

till o morpha ? Abrosoft Fantamorph. annars photoshop

tessa
0

nämen titta, grabben är snart en vuxen karl!! ;)

[tiiia]
0

haha :) nästintill. men vi får hoppas att han blir ännu större Flört hoppas att han iaf kommer upp i 1½ kilos klassen innan vi kastrerar honom, fast det är ju ett bra tag kvar :)

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hihi, här kommer bilder på min minsting! han vägde ca 600g när han flyttade hit och nu liggar han på ca 1,3kg. Saken är att han såg mer vuxen ut i ansikten än dom andra valparna när jag hämtade honom, men han har inte ändrats mycket alls! nu är det han som ser valpigare ut än syskonen! =) 

Dom 2 bilderna längst bort är dom gamla om nu någon inte skulle se det!

Förresten- När jag fick Pegasus så var han pytteliten, bara 6v gammal (tyvärr inga digitalbilder) och som mest vägde han 1.9kg! Det var skillnad där!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Theres
0

Min lille bjässe är 3 månader och väger 1,25 kg =)

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

#7 oj han är mkt större än Dior då :) fast Dior var ju inte så stor när jag fick hem honom. han har ju endå gått upp ½kilo på en månad iaf. Hoppas att ökningen håller i sig.

#6 vad söta bilderna var :) oj 1,9 kilo? det är ju lite skillnad mellan dina

JossanH
0

Ja, Pegasus var en ganska så stor gosse och så får jag hem Triton… Som är som en liten skit bara!! =)

Sajtvärd på Iller.ifokus