OT - Män..
I min lägenhet finns nästan bara betong i väggarna och jag har alltid fått be kompis eller bror att borra med den stora tunga borren.
Idag tröttnade jag på att vänta så jag plockade fram min 99:- borr från ÖB, sätter på ett betongborr och borrar upp alla krokar och hyllor i hallen + handukshyllan i badrummet. Jag visste ju inte om det skulle fungera med min lilla borr och vi får väl se om grejerna sitter kvar i morgon. 
Kontentan av det hela är jag tror inte alls grabbsen behöver de där stora flådiga sakerna. De vill bara verka mer macho än de är.. Ungefär som " ju mindre mellan benen - desto större bil " grejen. 
Sara
Haha, ja det kanke är så det är.
Duktig du var, det sitter nog kvar 

Doh.. vår hemlighet är röjd ;)
För min del handlar det om att göra något som jag tycker är tråkigt med något som är roligt.. spendera pengar ;) Och det blir ju sällan gnäll om man säger att jag behöver köpa en ny borrmaskin så jag kan sätta upp den nya hyllan som man ovilligt släpade hem från ikea.
Men är det roligt att spendera pengar på en borrmaskin ^^
oftast är det så att det är lättare/snabbare att jobba med en bättre maskin men till och sätta upp lite hyllor hemma duger dom flesta maskiner bra

Som leo säger gör det jobbet lättare… Ung. som en diskmaskin, trist att spendera pengar på den… men den är värd varenda krona ;)
Haha, jo om det är effektivare så är det ju bra kanske :)